Se det skrotade Diablo 3
Bilder från versionen som lades ner 2005 har dykt upp på nätet.
Blev nästan lite rädd när jag snabbt läste nyhetstiteln.
Jag skull gärna se att man fick besöka himlen även i den skarpa versionen, vore en skön kontrast.
Inte för att jag tror att nuvarande D3 kommer bli dåligt (lär bli grymt!) men tycker den här versionen ger sken av att vara mer "true" till originalkonceptet. Av det man sett hittills av det D3 som är under utveckling får man en känsla av "WoW-ifiering". Jag hade gärna sett att de hade fortsatt på inslaget spår, men det är svårt att bedöma helheten av en produkt utifrån ett par bilder bara. Men lite synd är det, tycker det ser trevligt ut!
Inte för att jag tror att nuvarande D3 kommer bli dåligt (lär bli grymt!) men tycker den här versionen ger sken av att vara mer "true" till originalkonceptet. Av det man sett hittills av det D3 som är under utveckling får man en känsla av "WoW-ifiering". Jag hade gärna sett att de hade fortsatt på inslaget spår, men det är svårt att bedöma helheten av en produkt utifrån ett par bilder bara. Men lite synd är det, tycker det ser trevligt ut!
Håller definitivt med. Gillar speciellt det här med att man ser våningar nedanför i det gamla. Kändes som att det var något med det som gav den riktiga diablo-känslan. Det nya ser ju självklart snyggare ut pga bättre grafik men känns som att det har tappat en del av vad diablo var förr.
Det var inte speciellt upphetsande.
Headerbilden gör att minnena kommer tillbaka - 1a utposten i akt 4
Såg säker helt Ok ut när det gjordes då och hade velat se dom miljöerna, men nog bäst att dom började om ändå.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
"citat Hannu87 2011-02-16 11:41:27 #9
Dom bilderna inger nostalgi. Den där versionen hade lätt bajsat på dagens fluffiga D3. "
du måste ju skämta!? provar skratta lite, haha... nä! inget roligt skämt iaf.
Jag undanber idiotiska kommentarer, tack.
Jag skrattar mer åt hans idiotiska kommentar. Jag håller med dig att den nedlagda versionen skulle passa bättre som Diablo 3. Såg riktigt bra ut faktiskt
CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB