Crytek talar ut om Crysis 2-läckan
Såg precis den nya gameplayfimlen fy fan va grym
http://www.youtube.com/watch?v=-r7j8_Z1ciM&feature=player_emb...
Kommer köpa direkt!
Såg precis den nya gameplayfimlen fy fan va grym
http://www.youtube.com/watch?v=-r7j8_Z1ciM&feature=player_emb...
Kommer köpa direkt!
Helt av samma åsikt! Har redan förbokat.
Var du verkligen tvungen att använda frasen "talar ut"
Jadå! Varför inte?
Ja precis, låt oss tala ut om varför man inte ska använda det.
Crytek behöver inte oroasig från min sida iaf, jag kommer köpa spelet.
Supporta din spelstudio.
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Har klarat ut single player nu och jag är ganska besviken, jag trodde jag skulle få mer svar från crysis 1
Mer svar?
Ända tråkiga med Crysis 1 är väl att man spelar igenom det på mindre än 6 timmar :/
Blev jävligt taggad när jag såg trailern! Beställa direkt!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
"Stackars" Crytek som är "så ledsna" för att Crysis 2 "råkat läka ut"
Det är ju fullständigt uppenbart att det är Crytek själva som läkt ut spelet av PR-skäl!
Forumen kokade av missnöje, betan på 360 var laggig och ful, PC material saknades i det närmsta helt, och Killzone 3 snodde all kärlek från PS3 innehavare.
Helt plötsligt "råkar" spelet läka ut med MP och allt, buggigt nog för att ingen ska dra igenom kampanjen men MP funkar fint nog (läs demo). Forumet får tusentals nya användare, mängden PC-material exploderar och alla talar helt plötsligt om hur de ska förhandsboka/köpa, även de som tidigare skydde spelet som pesten. Lägg till att mängden som piratkopierar lär minska då de redan fått en chans att testa spelet, och kan välja att köpa det istället med gott samvete + fullt stöd för utvecklarna.
En något vågad taktik kan tyckas, men den lyckades ju bra.
Massiv hype, gratis reklam världen över, och massor med material trots att det inte "får" visas, samt demo för PC spelarna och minskad piratkopiering. WinWin situation...
Berätta istället vem som läckte ut det, det hade varit "kul" att veta...
Jag måste erkänna att jag laddade ner betan så fort jag fick höra om den, testade 1 bana i singleplayer, vilket var helt okej ( med ett antal buggar )
när jag testade multiplayern var det solklart att förbokning var ett bra val. bästa FPS multiplayern jag spelat på länge... klart roligare än Cod iaf :>