Crazy Taxi
Slå dig ned i baksätet och häng med ner på byn, FZ ger den senaste nyutgåvan av Segas vansinnesracer Crazy Taxi konstgjord andning.
#crazy-taxi, #sega, #mega-man, #ghost-n-goblins, #grand-theft-auto-iv
+: Identiskt med Dreamcast-utgåvan
-: Identiskt med Dreamcast-utgåvan
Ska ni bestämma er snart eller?
Om jag fattat rätt.
De skrev så för att de anser att spelet är identiskt med Dreamcast ugåvan och det är både bra och dåligt.
Den har inte förbättrats på något bättre håll men det är fortfarande ett helt ok spel
Jag tycker dock att de borde ha gjort ett nytt CrazyTaxi liknande det gamla
Ett drygt decennium efter ursprungslanseringen är spelet åter aktuellt då Sega nylanserar titeln för Xbox 360.
Jag ser inte PS3:n som format under informationen heller, ändå släpptes spelet på PSN denna veckan?
Ett drygt decennium efter ursprungslanseringen är spelet åter aktuellt då Sega nylanserar titeln för Xbox 360.
Jag ser inte PS3:n som format under informationen heller, ändå släpptes spelet på PSN denna veckan?
Inget att gråta över, för detta är ren dynga, testade demot, och jisses vilket uselt spel.
Finns mycket bättre Dreamcast spel att släppa.
Knower of the unknown
Inget att gråta över, för detta är ren dynga, testade demot, och jisses vilket uselt spel.
Finns mycket bättre Dreamcast spel att släppa.
Det finns inget att gråta över, jag undrar snarare varför en sajt av FZ's kaliber utelämnar format som den nylanserade versionen släppts till utöver den de testat.