Rykte: Nytt Elder Scrolls-spel bekräftat?
Snälla Bethesda, jobba på grafiken. Det är pinsamt att Fallout 3 ser ut som Oblivion som är över 4år gammalt. Jag vill ha samma jaw drop som jag fick när jag såg Oblivion för första gången. Och inget jävla MMO vill jag se heller. Vanlig gammal hederlig multiplayer är dock välkommet.
"Howard wouldn't be drawn on many details about the game, but said the technology was derived from the engine that powered Fallout 3, albeit with significant modifications."
Källa: [http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-23-rumour-elder-scr...]
Vad har project offset som förövrigt bara var ett teknikdemo men som även är nedlagt idagsläget med TES5 att göra?
You must construct additional pylons.
det var en njutning nästan hela vägen (förutom när man blev vampyr, hata cure questen )
Ser verkligen fram emot att få sätta tänderna i ).
He he he klarade du aldrig questen ? 8)
Skämt å sido trevlig nyhet.
Hehe, tänkte inte själv på hur fel lr rättare sagt rätt det där blev
Jorå klarade questen så jag behöver inte sätta tänderna i nåt pga att vara en solfegis
Sen att den tog typ huuuur j-vla lång tid som helst att klara är en annan sak, la säkert ner 10-15 timmar enkom på att bli botad från vampyrismen men men jag la ju ner tiden så den kanske inte va så trist iallfall
"Howard wouldn't be drawn on many details about the game, but said the technology was derived from the engine that powered Fallout 3, albeit with significant modifications."
Källa: http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-23-rumou
r-elder-scrolls-5-in-the-works
Nej nej nej vad tråkigt
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Vad har project offset som förövrigt bara var ett teknikdemo men som även är nedlagt idagsläget med TES5 att göra?
Den motorn skulle jag vilja se i TES spel iaf Men det är väl Intel som äger den?
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb