Need For Speeds demosuccé
[http://www.metacritic.com/game/xbox-360/need-for-speed-hot-pu...]
89/100 än så länge efter ett 13 tal recensioner, spana in gametrailers recension då den ger bäst info om varför du skall köpa det här spelet.
Ni som säger att ni spelat demot måste ha tankat ner fel demo.
Har inte prövat det än men det ser inge vidare ut måste jag säga och efter NFS Undercover så vettifan..
Dessutom så tål jag verkligen inte deras flashiga "MTV" system med menyer och skit i spelet som jag klagat på en hel del..
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Så är dom glada över att alla äntligen testat deras spel och inser hur mycket SKIT det är så alla dissar att köpa det och avbokar sitt exemplar?
Varför är alla så negativa på FZ? Jag menar inte just kommentarerna för detta spelet utan alla spel verkar vara skit enligt er som skriver här. Gillar väl spel alls? Jag börjar undra.
Jo jag håller med dig. Oftast börjar folk gnälla innan ett spel ens har släppts. I denna artikeln är jag helt villig att hålla med om att styrningen är i det segaste laget, men kan nog tycka att det kan bli kul i mp. Det sista nfs som jag personligen tyckte var bra är most wanted. Nfs är ett 100% arkad. Vill folk ha känsla i ett spel så kör gtr med ratt eller lfs. Mvh
Trist bara att det inte alls har samma körkänsla som Hot Persuit 2 och Most Wanted hade utan kändes mer som en Burnout-kopia än ett NFS spel... Konstaterar härmed att NFS-serien är död.
ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!