Nytt Battlefield-spel på fredag
Battlefield 2143?
Det är självklart 1943 till PC, men det känns lite som... "meh..."
http://kotaku.com/5680171/where-the-hell-is-battlefield-1943-...
Battlefield-serien har blivit en konsollhistoria, portning av såna spel till PC blir aldrig bra.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
håller mer, lägg ner allt på BF3 istället!
+1
Den här jävla mjölkningen får en att tröttna på serien som fan. Battlefield 3 borde egentligen kännas som en stor nyhet precis som 2an gjorde. Istället känns det som man inte orkar bry sig längre, det är ju trots allt Battlefield 14 vi snackar om -_-
Game long and prosper
Fattar inte varför alla vill att de ska lägga ner 1943, jag köper gärna det. Varför inte liksom, det kostar ju inte skjortan. Det var ju sånt minipris spel.
BF3 kommer när det kommer, jag ser fram emot det också. Men jag har inget emot överhuvudtaget om 1943 ploppar fram innan dess så man kan bränna några timmar där.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
Jag skiter fullständigt i vad dom släpper, sålänge "BATTLEFIELD 3" blir bra.
Tänk er Battlefield 2, fast med 3 gånger så snygg grafik, 3 gånger så stora banor, 3 gånger fler vapen, 3 gånger fler factions, 3 gånger fler banor, 3 gånger fler fordon, ett par nya sorts vehicles såsom ett Krigsfartyg tex, och ett detaljerat character customization system.
*Dregel*
Frågan är hur många av dom där sakerna jag radade upp kommer bli sanna. Det är iaf vad spelet borde vara
Om det är som battlefield varit de senaste åren, så kommer inte några av dina önskningar om bf3 bli sanna
Fattar inte varför alla vill att de ska lägga ner 1943, jag köper gärna det. Varför inte liksom, det kostar ju inte skjortan. Det var ju sånt minipris spel.
BF3 kommer när det kommer, jag ser fram emot det också. Men jag har inget emot överhuvudtaget om 1943 ploppar fram innan dess så man kan bränna några timmar där.
Mjo, haters gonna hate
Antar att en del är sura att det försenats och sen hoppar resten på och hatar spelet för att de inte kan bilda en egen åsikt. Grupptryck is teh shit!