Två rullar från det stora Naruto-slagsmålet
Det går väl att välja röster om inte jag minns mina minnen från demot helt fel? Så jag tror att spelet kommer vara ett Must-Buy för alla som älskar Naruto. Sen att det faktiskt verkar vara ett bra spel bortom det är ju en annan sak, störigaste kan väl vara att man inte vet vad som hände innan om man inte spelat alla spelen eller sett animen. :-/
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Så folk köper fortfarande detta skräp?
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Det kommer vara uppbyggt på samam sätt som 1:an med ett story mode som följer animen och ett battlemode.
Tycker dock fz kan undvika ord som trams i deras nyheter. I en recension ok, men inte i nyheter. skärpning tack.
Men vi älskar ju trams!
Då kan vi skriva 'FPS-Shooter-Trams' på alla FPS nyheter också?
Skärp dig.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Det kommer vara uppbyggt på samam sätt som 1:an med ett story mode som följer animen och ett battlemode.
Tycker dock fz kan undvika ord som trams i deras nyheter. I en recension ok, men inte i nyheter. skärpning tack.
Men vi älskar ju trams!
Då kan vi skriva 'FPS-Shooter-Trams' på alla FPS nyheter också?
Skärp dig.
Det kan vi absolut göra, om vi nu känner för det.