Blizzard varnar Starcraft 2-fuskare
Inom en snar framtid kommer det att straffa sig att skaffa sig otillåtna fördelar i Starcraft 2.
:Pååå håhåhå vad kommer härnäst ? ska dom ändra så man spelar via steam liknande som dom tror gör risken mindre för fuskare ? Blizzard är blizzard
Tvekar på att steam skulle göra saken bättre än något Blizzard själva filar fram.
Anyway. Skit bra att de är noll tolerans, perma ban direkt. Det är så äckel ska tas!
Jag har ätit pannkaka!
ett nytt spel är väl ingenting, vore bättre de genererade någonslags ID nyckel via hårdvaran. så fusk äcklen får köpa en ny DATOR för att kunna lira online igen...
Ja, för det hade ju säkert funkat väldigt bra....
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Att det fuskar single player det är okej men inte Multiplayetr!!!!
Nej då får man massa achievements som man inte förtjänar och då blir hela din profil scam.
Om man fuskar i SP delen så får man inga achievements har jag för mig att jag sett nånstans. Eller rättare sagt så från det att du trycker in ett fusk i SP delen så får du inte achievements. Sen för varje ny bana så tas det fusket bort men om du slår in det igen så...Ja ni förstår säkert
Hur fuskar man överhuvudtaget i MP delen? Så det är alltså därför jag förlorar jämt? 8)
Ni har inte tänkt på att vissa anklagas för fuskande även fast dem inte gjort något, så instant perma ban kanske inte vore så genomtänkt...
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Lägg en IP-ban istället, om ni nu bryr er Blizzard
Eller åtgärda de luckor som öppnar upp för fusk, det är ju också en god idé.
Men såklart, att bara banna fuskare gör ju att de köper nya spel hela tiden (smartare är de ej) vilket ger ännu mer inkomster, än att bli av med dem för alltid. Greed is good...