Metroid: Other M
Ilska, vanmakt, depression och ångest är komponenterna i Samus Arans nya verktygslåda så som den gestaltas i Metroid: Other M. Lustigt, precis vad spelets recensent kände när han spelade det.
#metroid-other-m, #nintendo, #team-ninja, #retro-studios, #resident-evil-4
Bra, det här är vad jag trodde om spelet. Även om gameplay må vara bra, så är verkligen inte riktigt det som får mig att bli varm inombords när jag spelar Metroid; det är ju stämningen.
Det här låter som slakt på grov nivå, hoppas dom ger tillbaka rodret till Retro Studios, för dom lyckades verkligen på alla punkter. Får se om man spelar igenom det någon gång och håller för öronen och lallar när det blir dialog kanske.
Väl skrivet.. har uppdateringen av sidan lett till super nice recessioner.. 2 riktigt bra i rad nu :)...
hmm du får henne att låta som någon rymd emo brud? men misstänkte redan från början att det skulle bli skit för mycket action och för många tomtar på plats... metriod är ju om ensamhet, fula monster, och äventyr och såklart hitta bollar med upgraderinga / items..
Godspeed
test.
hmmm,,, gjorde ett inlägg i denna tråden men vart det tog vägen vet nog bara Shamus *S*
trevlig helg!
Skulle inte säga att Other M är sämre än Retros Prime-serie. Other M har en lite annan målgrupp.
Wii är numera en familjekonsol medan 360 och PS3 är för "kidsen". "Kidsen" vill ha klassiska FPS-spel medan pappa i Wii-familjen vill ha något mera lättillgängligt. Med detta i åtanke så träffar Other M rätt. Det är riktigt bra och snyggt.
Jag önskar att Retro Studios ägde Metroid och att Nintendo inte ägde Retro Studios. Då hade vi i alla fall kunnat få ett bra Metroid spel igen.
Wii (Nintendos girighet) förstörde Metroid.
Se bara på Corruption och Other M
Medans Gamecube spelen rockade (När gamecube var ute så tänkte Nintendo på gamers i alla fall)