Pröva Dawnspire: Prelude före alla andra
"The Dawnspire Beta" by Dan Brown!
Aaargh!
Jag skapade ett konto, skickades vidare till inloggningssidan men inloggningen fungerade inte i Opera och nu kan jag inte komma åt inloggningssidan i IE.
// edit
Nu kom jag åt sidan, jävla frameset. :evil:
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Hejsan!
Henrik från utvecklargänget på Silent Grove här. Om ni stöter på problem, posta gärna frågor i forumet på spelets site. Om det är siten som är problemet och ni inte kommer så långt, maila support@dawnspire.com så löser vi det så fort vi kan!
Nighthawk, jag kan se vad du reggade men kan inte se något uppenbart fel, men du loggar in med din epost-adress, inte ditt nickname så att säga. Eller var det lösenordet du missade något på?
Maila gärna support-adden så reder vi ut det på en gång!
/ Henrik, Silent Grove
Är det inte precis det man ska göra när man betatestar någe? säga vad som är fel så det kan rättas till?
Dessutom så tycker jag att vi kan vara lite extra snälla och ge utförlig kritik (både positiv och negativ förstås) på spelet eftersom det är skapat av svenska indie-gamers. Här finns inte EA:s miljoner att falla tillbaka på.
nå, jag gissar på att det är www.fz.se/tavling/dawnspire som man kommer till efter man reggat sig och loggar in på, men jag kan ju ha fel
edit: eller så kanske man får ett mail snart då, får väl se ^^
Hmm, något mail kommer ni inte få. Ni bör studsa direkt vidare till www.dawnspire.com/beta
Verkar som att någonting har smugit sig där. För er som lyckats skapa ett konto, pröva logga in där. För er där det knasat redan tidigare, maila support@dawnspire.com.
...
agreed, kids these days... :\:evil:
om jag endå vågade testa! :):up:
hf all!
Beta är inte ett demo, utan en del av utvecklingsfasen. Svårare än så är det inte.