Valves Portal premiärfilmat
Ser ut att vara väldigt roligt att spela, man får använda hjärnan lite. En aning sparsmakade miljöer, fast det kanske behövs för att det här konceptet ska fungera, och det passar ju faktiskt in med känslan.
Edit: Ah, och filmen rykande färsk från GameSpot ser jag. Lite creds till dem
Såg rätt fräkt ut, om dem bara kan se till att det inte blir enformigt. Men man kan nog ha rätt kul med det. Typ som när han har 2 sentry guns som studsar upp och ner och skjuter på varandra. Kan ju alltid hoppas funktionerna i spelet läggs till i valves SDK så folk kan roa sig lite i moddar.
Portal Multiplayer
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
KUl att se lite innovation från Valve, dock är ljuden väldigt billigt importerade från HL2, känns att de kunde lägga ned lite mer energi på att ska nya ljud. Ska bli kul och se hur spelet utvecklas.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
detta såg helt klart skoj ut ser framför mej många timmar av nöje mycket bra av att ge ut så mycket gratis saker till sina kunder hoppas flera andra tar efter (EA) och slutar ut med booster pack och annan skit
var läser du "gratis" ?
Episode 2 är ett fullständigt givet köp, alltså är portal gratis.
detta såg helt klart skoj ut ser framför mej många timmar av nöje mycket bra av att ge ut så mycket gratis saker till sina kunder hoppas flera andra tar efter (EA) och slutar ut med booster pack och annan skit
var läser du "gratis" ?
Episode 2 är ett fullständigt givet köp, alltså är portal gratis.
smart kille, eller kan man ju säga att du betalar för båda. Alltså inte gratis
Ja jag vet att jag är bäst!
och vad har detta med Portal att göra?
Ja jag vet att jag är bäst!