Visa din spelsamling för andra FZ-användare
haha dags å lägga dit
lol..theme hospital va rätt kul
hahaha...första spelet jag skulle lägga till fanns inte...
Anachronox
och silent hill finns heller inte med..
men ball funktion...
skulle bara finnas ett forum bara för det spelet åsså....eller finns det?...
hehe..skulle va kul å skriva vad man tyckte om det spelet åsså....en liten minireview
*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...
Trevligt, trevligt. Det blir till att klaga om ni inte har lagt in vissa av de spelen jag har i min ägo
Jepp, jepp... här kommer klagomålen. Kan ni vara så snälla och lägga till följande?
==PC==
-Postal
-Rock Manager
-Sim Life
-The Talk Show
-Heavy Metal: FAKK2
-Superbike World Championship
-Theme Park
-Mall Maniacs
-Theme Hospital
-Overboard!
-MotoGP Ultimate Racing Technology 2
-Theme Park Inc. (inte samma som Theme Park)
-Psycho Pinball
-Hateful Chris
-Need for Speed: Porsche 2000
-Nox
-Castrol Honda Superbike
-Mission: Kellogg's ( )
-Dr. Drago's Mad Cap Chase
-Wingstar
-Dreams: to reality
-Banzai Bug
-Forsaken
-KKND 2: Krossfire
-Turok 2: Seeds of evil
-MAX 2: Mechanised Assault & Exploration
-Supreme snowboarding
-X2: The Threat
Tack för mig
(mailar in det här också för säkerhetens skull)
"When corporations create the music we all lose."
Trevligt, trevligt. Det blir till att klaga om ni inte har lagt in vissa av de spelen jag har i min ägo
Jepp, jepp... här kommer klagomålen. Kan ni vara så snälla och lägga till följande?
==PC==
[...]
-Dr. Drago's Mad Cap Chase
[...]
Tack för mig
Det där är ju inte lite kul, på nåt konstigt sätt Minns när jag och en kompis satt och spelade det för många år sen.
Hmm kommer ju ta minst ett år att göra en sån lista!
Jo, vi är medvetna om att det saknas många spel. Allt måste dock läggas in för hand och Simon speciellt har gjort ett grymt jobb så nu har vi över 5000 spel i listan.
Är det spel ni saknar, försök helst ge oss namn+hemsida+annan info om möjligt så blir det lättare för oss att lägga till dem. Tack.
Edit: Skriv in era saknade spel här:
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=4195
Inte i denna tråden.
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ
Fint sätt att göra en gratis marknadsundersökning.
Det är frivilligt att delta.
Fördelarna med att göra det är att spelen får betyg, vilket kan ses på deras respektive sidor. Det gör att du som läsare lättare kan urskilja vilka spel den breda massan tycker om och vilka som inte uppskattas lika mycket.
Hoppas folk lägger in spel dom köpte o inte lägger in spel dom tankat ner , men det lär ju inte vara troligt.
Det kommer aldrig gå att jämföra vem som har fetast spelsamling och du kan aldrig avgöra huruvida en person verkligen äger spelet utifrån deras spelsamling.
Däremot kan du ju se vad andra tycker om spelet i fråga och för de som du litar på på sajten är ju det du skriver inte ett problem.
Folk får väl lägga in en länk till en bild på sin spelsamling i presentationen om inte annat