Gears of War fångat på bild
En grafikshock helt enkelt, ska bli kul att se hur hårt detta kommer lagga på 360! 30fps and counting down.. Bara jag som inte är speciellt sugen på detta spel?
Jag är sugen på det som fan, men faktiskt inte enbart för grafikens skull. Personligen är jag trött på FPS där man skuttar runt ensam, men i detta ska man visst alltid ha en kamrat med sig (vare sig denne styrs av datorn eller en riktig person i CO-OP)
Aj, dina ögon!
Mycket av grafiken får man tack vara all motion blur & fog.
Ser man på de klara bilderna så ser man ganska snart att
texturerna inte är riktigt hi-res och dåligt med kantutjämning.
Ser bra ut dock. Hoppas att motion blur inte blir något man stör sig på.
Skall man dessutom spela det på lite äldra modellens vägg tv´s
så får man extra motion blur pga den höga uppdaterings frekvensen.
Jag är sugen på det som fan, men faktiskt inte enbart för grafikens skull. Personligen är jag trött på FPS där man skuttar runt ensam, men i detta ska man visst alltid ha en kamrat med sig (vare sig denne styrs av datorn eller en riktig person i CO-OP)
Precis som noaxark säger, det är CO-OP som drar mest, iaf för mig. Börjar bli rätt trött på att de enda karaktärer man möter är "hjärndöda" motståndare eller hjälplösa offer som sitter i hörn och är rädda. CO-OP är det roligaste som finns och borde finnas med i flera spel!
ser fint ut, dock håller jag med Gibbler, om man tar bort motion blur så är texturerna lågupplösta och kantiga. Men men, det är trots allt en konsoll, man kna inte förvänta sig mer
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
En grafikshock helt enkelt, ska bli kul att se hur hårt detta kommer lagga på 360! 30fps and counting down.. Bara jag som inte är speciellt sugen på detta spel?
En 30fps låsning skulle inne bära NO-LAG
på en console
Exempel: Resistance : Fall of Man till ps3
som har en frame låsning där.
Sen att bara en av dem mest erfarena och
mest berömda utvecklarna står bakom
Gears of War stärker juh titlen enormt.
360:n har inga större problem att generera
stora miljöer med mycket grafik och det
kommer också visas med enormt lovande
titlar 06/07.
Vill ha till pc Orkar inte köpa pc ps3 och xb0x360 Mycket pengar Borde väl komma till vista antar jag?
Kommer till PC så oroa dig inte.
GoW är xbox 360 only. Om Epic kommer att göra en PC version så lär det ta ett bra tag, fast jag tror inte det kommer nån.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Sen att bara en av dem mest erfarena och
mest berömda utvecklarna står bakom
Gears of War stärker juh titlen enormt.
360:n har inga större problem att generera
stora miljöer med mycket grafik och det
kommer också visas med enormt lovande
titlar 06/07.
håller med dig att Epic stärker upp titeln dock tror jag det kommer att ha låg frame rate då många spel med öppna banor och små banor haft dålig framerate när jag spelat, ex . Oblivion, Burnout revenge, FullAuto, COD2 för att nämna några.
men men, de kanske ha lärt sig konsollen bättre nu så man slipper det Får hoppas då jag är sugen på en 360 (största anledningen är för Table Tennis)
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Vill ha till pc Orkar inte köpa pc ps3 och xb0x360 Mycket pengar Borde väl komma till vista antar jag?
GoW är xbox 360 only. Om Epic kommer att göra en PC version så lär det ta ett bra tag, fast jag tror inte det kommer nån.
Går att förhandsboka ganska väl på webhallen mfl. http://www.webhallen.com/prod.php?id=42560
JagBlevAlltidHämtadSistPåDagis
Leta runt som fan efter bilderna. Tänkte, men hur i hela h*lvete har dom sett dom bilderna.
Sen såg jag updaten. Suuuug.
Äsch, har ingen xbox i alla fall.
once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.
[quote=NFP - EboLa]
Går att förhandsboka ganska väl på webhallen mfl. http://www.webhallen.com/prod.php?id=42560
Fan vad billigt!
Seiöst dem måste ha skrivit fel det står
PC cd-rom och 420kr mm sure lär kosta minst
599kr.
Det har spekulerats om en PC-version men Epic har alltid förnekat det... kommer det till PC blir det nog ett bra tag efteråt enbart till Vista. Microsoft har lagt ner en hel del pengar för att det ska vara exklusivt till 360 så varför skulle det släppa det lös till alla pirater som sitter med en PC?