Metal Gear Solid 4-trailer från Lepizig i HD-format

Robot
Medlem
Metal Gear Solid 4-trailer från Lepizig i HD-format

så nice......till vilka plattformar kommer detta!??

signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Flakmonkey

Playstation 3 och så vitt jag vet så ska det släppas någon gång under slutet av nästa år.

Medlem

MGS är helklart världens bästa spelserie, don't shit 'bout it!

Medlem

Haha den har en cell processor ^-^ gillar deras humor iallafall Nej fallout är världens bästa spelserie, sen kommer MGS ^_^ Dock är detta spel den ÄNDA anledning till varför jag skulle köpa en ps3, så blir väl det när spelet kommer i slutet av nästa år

Inaktiv

En riktigt bra anledning och skaffa en Playstation 3.

Personligen älskar jag denna serie, klarat 1,2,3:an så varför inte 4:an ?

Inaktiv

kommer komma många bra anledningar att skaffa Ps3. Såhär ett år efter releasen av Xbox360 så finns det många roliga saker på G till den konsolen, så jag har all tro på att Ps3 kommer ha extremt bra titlar.

Många dömmer Ps3 för att den har så få spel... come on.

Medlem

har spelat igenom alla MGS spel både till NES och Playstation 1 & 2 samt gamecube :). Köper bara PS3 för MGS4

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

fyi Sashy, det här blir 6an i serien, och då räknar jag inte in tillägg spelen som t ex VR missions, Substance etc.

Inte sätt trailer än, men ska kolla på den så fort ja kommer hem, sitter ju på jobbet just nu

Inaktiv

:/ inte lika snyggt som minröjjaren :/

Medlem

Dock så måste ja erkänna att jag var mer imponerad av den grafiska delen i första trailern dom hade, denna var inte lika imponerande men dock helt ok för att vara ett spel som kommer tidigt i en konsolls tidsålder ^-^

Avstängd
Skrivet av PapaBear:

fyi Sashy, det här blir 6an i serien, och då räknar jag inte in tillägg spelen som t ex VR missions, Substance etc.

Inte sätt trailer än, men ska kolla på den så fort ja kommer hem, sitter ju på jobbet just nu

4an är det i Metal Gear SOLID serien

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

omfg! Gör ont i själen när man ser sånt här. Har inte råd att skaffa en ps3, måste skaffa ps2 först >_>

Medlem

det där var inte ingame va?

Medlem
Skrivet av Ymer:

det är ingame

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Ymer:

det var då inte förrenderat...
kojima kör inte med förrenderat i sina spel...
har för mej han var väldigt anti till sånt....

signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Ymer:

det är ingame, man kan se det ganska enkelt som van gamer. dock har de nog slagit på kantutjämning vilket det inte lär ha igång i retail varianten.

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Äkliga gånde tanksen skrämmer mig smått. Deras ljud, hur de ser ut och hur de slåss är riktigt moral bräckande

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Ymer:

det är ingame, man kan se det ganska enkelt som van gamer. dock har de nog slagit på kantutjämning vilket det inte lär ha igång i retail varianten.

Nej för anti-aliasing är ju något spel aaaldrig använder i retail-versioner?

Det som dock oftast används under cut-scenes är karaktärsmodeller med högre polygonantal och högupplösta texturmappar (högre än dom som används när man spelar för dom kan likväl vara högupplösta dom med!)

Dessutom är cut-scenes det idéala för en designer för då ligger den totala kontrollen i hans eller hennes händer till skillnad från den dynamiska upplevelse som designern annars jobbar med.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Ymer:

enkelt som van gamer? säger bara killzone 2

Medlem

Man blir ju extremt sugen måste jag säga! Jag köpte PS2 enbart för MGS2 förut, så det lär bli samma sak nu med MGS4.

Medlem

MUUUUUUUH...kolla mina fina kvinnoben.. MUUUUH... jag kan sparka med dom oxå FOOOORE!
R2D2 var med i ett hörn med.
Gillar action med komik inslag ^^

signatur

🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Ymer:

Killzone 2 var en CGI...vart vill du komma med ditt inlägg?

btw. clark.dennis: Är det vuxet att skriva ett otrevligt och buffligt inlägg?:down:

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men herre jädrar.....!!!

Overkligt snyggt! Bara att börja spara pengar.... Ungarna blir nog utan julklappar i år...

Men varför låter robotarna som kossor...??

signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Ymer:

Killzone 2 var en CGI...vart vill du komma med ditt inlägg?

btw. clark.dennis: Är det vuxet att skriva ett otrevligt och buffligt inlägg?:down:

Hälften av spelvärlden trodde det var Ingame

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Men herre jädrar.....!!!

Overkligt snyggt! Bara att börja spara pengar.... Ungarna blir nog utan julklappar i år...

Men varför låter robotarna som kossor...??

kolla in crysis, där har du ett snyggt spel!

Kan man lira MGS 4 eller 5 eller vad d nu är med mus o tangentbord så blir d kanon. Kan inte lira skjuta spel med handkontroll, blir helt frustrerad

signatur

🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)

Medlem
Medlem

Skulle tippa på att råmandet, bland annat, är ett skämt från Kojima. Precis som det brukar vara i hans filmer

Medlem

OMG! så fett detta spelet verkar vara! fet snygg grafik alltså. längtar som fan tills detta kommer. måste måste måste köpa det. orka med barnsliga Wii o sånt. fan nyss fyllt 12, är vuxen nu lixom. vill ha blod. är inte ett barn längre. LÄNGTA

Medlem

MGS är inte ett skjutar spel !? Det är ett "tacital espionage action adventure"

signatur

Nämen!

12
Skriv svar