Microsoft skissar på ny konsol
Hoppas de lärt sig sin läxa efter de oehörda problem 360 har. Dagligen är det folk som är fly förbannade på mig för att deras 360 inte fungerar. Tycker MS har skött sin 360 mycket dåligt.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Hoppas de lärt sig sin läxa efter de oehörda problem 360 har. Dagligen är det folk som är fly förbannade på mig för att deras 360 inte fungerar. Tycker MS har skött sin 360 mycket dåligt.
hoppas dom också fixar den röda dödscirkeln! Dock känns det som dom borde tagit reda på vad det beror på nu och fixar det till nästa gen
förhoppningsvis då
virtual boy var ju inte riktigt virtual reality...bara 2d i 3d (konstigt).
Kommer en konsoll med riktig VR, alltså hjälm och shit så lär det nog bli rätt mäktigt.
För den sugne går det ju o köpa TrackIR och ett par skärmglasögon så har du VR i de spel som stöds, främst bil och flyg sims.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Jo, VR skulle kännas next-next-gen
Det beror nog på hur det går för 360n känns det som... eftersom Xbox inte blev någon jättesuccé jämfört med PS2 så var det ju viktigt för microsoft att vara första till den nästa generationen.... om situationen blir det omvända nu så bör väl inte MS ha så bråttom med att släppa en ny maskin
Jobbar du på GAME?
nope
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
10 år? Skämtar du eller? Max 5, och mer troligt 2-3 år innan nästa "generations skifte".
7år mellan ps2 och ps3
4år mellan xbox och 360
Hmmm, 5år, någon ?
5år är helt möjligt, med tanke på hur utveklingen har gåt dom senaste åren
Sen apprå på VR system :heart:
[http://www.digibarn.com/collections/devices/vfx1-headgear-vr-...]
Den här leksaken köpte jag för en himmla massa år sen och lira Quake och Descent med Va rätt roligt, dyr var den inte heller. Kosta c:a 1500kr eller nått sånt på den tiden.
10 år? Skämtar du eller? Max 5, och mer troligt 2-3 år innan nästa "generations skifte".
2-3 år.. nja knappast.. för dem börjar tjäna pengar efter typ 3-4 år för då är tillverknings kostnaderna väldigt låga...
tror det blir 6-7år innan nästa Xbox... För MS vill tjäna in lite av alla pengar dem förlorat hitils
Samma gäller Sony