Super Mario World och Zelda II på Virtual Console
super mario allstars heter det och vad jag vet ingick inte super mario world i det, möjligtvis att det kom en senare version med det men inte det som kom först iaf.
På tiden att SMW släpptes. SMA vill jag helst inte se som VC-spel, förresten.
"]super mario allstars heter det och vad jag vet ingick inte super mario world i det, möjligtvis att det kom en senare version med det men inte det som kom först iaf.
Japp det kom en senare version. Har den själv.
Super Mario bros 1 & 2 & 3 + The lost levels. Super mario 2 i Japan är det och Super mario World. Skitbra samling.
fan av många nya och revolutionerande spel det släpps till wii!
ps3 har inte en chans!
Jää Zelda 2 är väl det sämsta som nintendo någonsin spottat ur sig, med undantag för Mario Sunshine då, men det hade man iaf kul med efter att man förbannat nintendo ett halvår och inte orkade längre. Zelda 2 kommer väl alltid att förbli en skam för hela serien.
Mario World är däremot något av det bästa som någonsin skapats, någonsin. Det och Zelda 3 då.
Btw har jag för mig att SMA släpptes med SMW, fast inte i Europa. Men det kanske bara var nån som meckade ihop en samling för emulering, eftersom det var där jag såg den versionen.
Zelda II brukar vara ett spel man antingen älskar eller hatar. Jag älskar det. Spelkontrollen är underbar och det är lite mer RPG-känsla än de övriga i serien (iaf bland de jag spelat, har inte brytt mig om 3D-varianterna till GameCube och senare).
Är det upphottad grafik på dessa nysläpp? Finns det några screenshots?
Drog ner SMW imorse. Fick dock traska ner till GAME och köpa en Classic-kontroller också, för Gamecube-kontrollern höll verkligen inte måttet i SMW (och inte i Street Fighter 2 heller för den delen). Nåja.
Zelda: A link to the past som jänkarna fick i måndags vore inte helt fel heller...
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
fan av många nya och revolutionerande spel det släpps till wii!
ps3 har inte en chans!
Det var då fan vad du höll på. Försöker du säga något eller?