Nya bilder från Vistaversionen av Halo 2
Helvete vad fult ljus!
Hehe, håller med, ser ut som Half-Life typ.
http://www.fz.se/bildarkiv/images/Halo_2/932095_20060927_scre...
Hold x to swap for Battle Rifle??
Jag skulle nog säga att det är smartare att skaffa en xbox för typ 900kr (tror Game tar så mycket... inkluderar spel också tror jag) + Halo 2 för en hundring. Då får man spelet så som det är gjort att det ska spelas, plus co-op med polare (kräver extra handkontroll däremot). Men men, det är bara min åsikt.
Jag skulle nog säga att det är smartare att skaffa en xbox för typ 900kr (tror Game tar så mycket... inkluderar spel också tror jag) + Halo 2 för en hundring. Då får man spelet så som det är gjort att det ska spelas, plus co-op med polare (kräver extra handkontroll däremot). Men men, det är bara min åsikt.
Om man inte har Vista så är det väl de billigaste alternativet, men har man Vista så anser jag att det är jävligt onödigt att skaffa en Xbox enbart för att kunna lira coop med polarna.
Enligt mig så är grafiken bra mycket bättre än till Xbox, dock kanske inte lika snyggt som många av dagens spel men vad spelar de för roll, man lirar Halo för att det är kul och inte för att det är snyggt.
Pinsamt kassa texturer för att göra reklam för Vista.
Man ser tydligt att det håller konsollkvalitet
Vem bryr sig om halo 2 till pc??? Halo spelen är några av få FPS spel som passar sig bättre på xbox/konsoll än pc. Älskade Halo 1 på xbox, men samma spel på pc hade inte i närhet samma känsla som xbox versionen!?
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
är det vista exklusivt eller?
Oh yes, lite små onödigt anser jag men eftersom spelet inte verkar ha Co-op precis som Halo (PC) så kommer nog folk inte bry sig.
[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]