Vann du i vår Trackmania-tävling?
*tumme ner*
Frågan om release var verkligen dålig - eftersom det inte specificerades antag jag att det var world release som gällde, fastän jag var väl medveten om att svensk release var i 2004.
Hade varit närmare rätt vikt än en del av vinnarna om inte frågan varit tvetydig.
/Ola *besviken förstagångs- (och om tävlingarna är så här dåligt gjorda, sistagångs-) -tävlare*
Först och främst. Grattis till vinnarna och lycka till med sömnbesvären!
Var visst en "kuggfråga" det där gällande releasedatumet. I min åsikt var det mer en fråga om att gissa vad dom igentligen frågade efter.
Jag var dock störande långt ifrån att gissa rätt på förpackningarna då jag läste igenom frågan som snabbast och slängde in vad jag gissade _ett_ spel skullle ha vägt. Såg mitt misstag precis som jag tryckte på knappen men.. Ja.
Iaf. Lirat Trackmania sen julen -03.
Jag tog bara mitt WC3 RoC och vägde och multiplicerade med 5. Så enkelt var det.
Hoppas det dyker upp i posten snart.
Var visst en "kuggfråga" det där gällande releasedatumet. I min åsikt var det mer en fråga om att gissa vad dom igentligen frågade efter.
Håller inte med. Det var en tävling på FZ därför borde det releasedatumet som listas i deras speldatabas vara det som gäller.
Release: 2004-05-27
Referens: #TrackMania
Vore väldigt skumt ifall de hade tagit något annat.
[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]