Command & Conquer 3 på nytt patchat

Robot
Inaktiv
Command & Conquer 3 på nytt patchat

Har ens EA en QA/Testningavdelning?

Medlem

Nåja, jag personligen tycker det är bättre med flera små patchar än att man ska behöva vänta en evighet på en mastodontpatch när man redan tröttnat på spelet.

Medlem
Skrivet av dosman:

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av dosman:

1.03 patchen fixade alla problem jag hade med spelet från 1.02, så nu tycker jag inte du ska uttala dig om du inte spelar spelet.

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tycker dom kan ta och göra lite fler maps, har tröttnat på att spela tack vare så lite urval :<

Medlem

Jag hade inga direkta problem innan, jag fick dem nu istället weho

signatur

En styck signatur.

Medlem

EA hade en poll på sin sida om vad folk ville ha i patcharna, tror dom fick typ 80% på snabba patchar med buggfixar och content senare när dom värsta buggarna är fixade, så det är ju inte så konstigt att dom fixar till buggarna fort. Hellre en patch som fixar sakerna direkt än vänta några veckor på att nya banor ska bli klara.

Medlem

Mycket bra gjort, fortsätt så! Fler snabba patchar tack.

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

EA är som kungar med patchar. gemfört med ubisoft som ex släppte Silent hunter 4 (som är i tidig beta) fyfan

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är faktiskt jävligt imponerad av EA.s grymma patchande av detta spel keep it up !

Medlem

Najs, och för en gångs skull så går det smidigt att patcha mha Control Center, fortsätt så här EA och döda "småkrypen"

Skrivet av WarpGuN:

EA är som kungar med patchar. jämfört med ubisoft som ex släppte Silent hunter 4 (som är i tidig beta) fyfan

Håller med, har nog aldrig sett så många buggar i ett nytt spel som i SH4, dåligt av ubisoft... igen. Dålig stil att låta köparna agera betatestare....

Edit: btw är det bara jag eller är Mammoth Tank lite för bra? Kunde kanske sänkt hastigheten på den lite.

signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

mammoth tanken e seg men grymt kraftiga vapen och pansar
imo det enda som biter på scrins om man inte orkar me o ha 10-20 pitbulls dårå
har inte tankat en enda patchen för ja fightar me campaignen just nu, e på nod campaignen där man ska sno nån key från scrin för deras torn eller nåt sånt.

Medlem
Skrivet av dosman:

har du ens kollat på listan över fixarna?

vet att den är svår att hitta eftersom den är så kort...

signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Jag tycker det är skitbra. Denna patchen, som kom redan i går morse föresten, fixade liksom de ända problemen jag hade iaf, att jag blev dissad från lobbyn...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

EA är som kungar med patchar. gemfört med ubisoft som ex släppte Silent hunter 4 (som är i tidig beta) fyfan

Håller med dig, patchar är verkligen inte Ubisoft starka sida. Jag väntar fortfarande på en patch till Double Agent så jag kan spela de utan att det kraschar.

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av dosman:

Kan du då vara snäll att göra en lista på buggar, återproducera dom, skriva ner hur man går till väga för att göra det, och skicka iväg diverse felloggar?

Medlem

patch 1.03 ställde bara till problem för min del men jag ger väl creds att de släpper och jobbar mycket med patchning just nu

Inaktiv

gick snabbt. bra jobbat.

Medlem

Hmm är det bara jag som inte kan patcha med den svenska? Det står bara "Internal error patch not avalible"

signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv

C&C3 äger.. för alla er som spelar och vill spela mot andra i en härlig turnering med sponsorer.. kolla:

http://www.national-league.se/c&c3/ (bild + teaser film)

http://www.national-league.se/nyhet.php?nyhet=421 (nyhet + info)

Förstår inte varför FZ inte skrivit om den då det finns många C&C3 fans här på FZ.se!!

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av dosman:

Kan du då vara snäll att göra en lista på buggar, återproducera dom, skriva ner hur man går till väga för att göra det, och skicka iväg diverse felloggar?

tror du helt missförstod syftet med mitt inlägg

signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

1
Skriv svar