Nylansering: Blogga hos FZ
Fint initiativ, men jag behöver inte en blogg. Har redan en hemsida för seriösa saker och en för mitt spelnamn (under utveckling).
// edit
Bilden som skall visa e-postadressen på profilsidan visas inte. (Ja, jag har tömt cachen och laddat om sidan.)
Mycket snyggare profilsida nu, bra gjort.
// edit 2
En kommentar till: I rutan "Senaste skrivna inlägget" så visas inte radbrytningar, länkar etc. Kanske det är gjort så med flit, men vore bättre om ni lade en maxgräns på hur långt det kan få vara ist, plus att inte bilder visas.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Importera bloggar varifrån? I vilket format?
Om bloggarna ser småmiffo ut, testa Ctrl+F5!
Om bloggarna ser småmiffo ut, testa Ctrl+F5!
E-mailbilden buggar sig fortfarande, i FF syns bara texten "E-post" och i Opera en platshållare för bild men inget annat.
// edit efter fix
Nice, bra jobbat.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Nu är det fixat!
:/ nä, ni brukar komma med fina funktioner FZ, men blog... nu har ni gått ner er i träsket ni med :<
Det jag hatar mest är inte webloggen i sig. Utan att det "hypas" av sidor t.ex. Aftonbladet, som om det vore någon ny uppfinning.
Om ni inte gillar att fz.se börjat med bloggar, tja det är ju ingen som tvingar dig att läsa dom
Håller med plus att jag hatar just ordet blogg.
Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.