Två Resident Evil 4-trailers
Skillnaden är att du siktar med Wii-kontrollen och i vissa cutscenes utför rörelser med den istället för trycker på knappar.
Vafan, hade nog inte bytt bort min wii om jag visste att RE4 skulle komma -.-
Oj det var tidigt. Den har ju inte ens funnits ute ett år.
jag blev MÄKTIGT besviken på spelutbudet, samt att många av spelutvecklarna inte lyckats fånga funktionaliteten i kontrollerna. Många av spelen var stört svårstyrda osv osv.
Av allt att döma så är suget efter Wii fortfarande ganska stort. Det kan väl inte enbart bero på Wii Sports?
Personligen tycker jag Wii Sports fångar hela grejen med Wii men att inget annat spel (möjligen Zelda - lanseringstiteln) gör det.
Har själv ingen Wii (ännu) men blev sugen efter att ha spelat Wii Sports. Dock känns det inte motiverat att köpa en konsol för ett enda spel. Feedback på bra spel till Wii, någon?
Av allt att döma så är suget efter Wii fortfarande ganska stort. Det kan väl inte enbart bero på Wii Sports?
Personligen tycker jag Wii Sports fångar hela grejen med Wii men att inget annat spel (möjligen Zelda - lanseringstiteln) gör det.
Har själv ingen Wii (ännu) men blev sugen efter att ha spelat Wii Sports. Dock känns det inte motiverat att köpa en konsol för ett enda spel. Feedback på bra spel till Wii, någon?
Wii sport är helt underbart, men bara om du har ett gäng polare hos dig. Det är inget spel som man spelar själv
Det bästa spelet jag spelade till wii var nog fan zelda, det enda spelet som lyckats få styrningen att fungera bra.
tänkte köpa ett Wii inför releasen av Zelda... men så hittade jag att det släpptes till gamecube så ja köpte det till brorsan i födelsedags present till honnom då han har en gamecube
både han och jag har dragit igenom spelet och blev mäktigt besvikna på det så jag hålle fasst vid att oscarina of time är det bästa av serien hittills (till N64 givetvis inte den omplockade versionen till gamecube den Gamecube kontrollen suger till det)... så ja tänker nog inte köpa nån wii..
hadde spelet mätt sig med oscarina of time som ja säkert dratt igenom 100ggr kanske det varit lite intressant men ja säger Wii nej tack än så länge.