Mario Strikers: Charged Football
Jag kan styra jätteägget! Vafan, målvakten dropkickade prinsessan rakt i bröstet, hon var ju helt fri! Shitshitshit, nu blev Mario gigantisk igen! Försök att hoppfinta dig förbi den här ryggtacklingen! Hur fasiken gjorde du det där? Iiik, jag pallar inte en till sudden death!
Hm... köpte det med och det verkar kul. Ganska galet med alla tacklingar dock så jag ska nog satsa på ett nytt Fifa sen med för att kompensera. Eller något. Om någon vill skaffa friend i spelet är det bara att höra av sig.
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Hmm...
Hur stor är skillnaden mot den första versionen som kom till gamecuben? (om man bortser från multiplayer)
Jadu, har inte lirat GC-versionen själv men enligt andra recensioner är det de nya specialattackerna och lite annat småpill.
Nej det ända du behöver är en internetuppkoppling till ditt wii, antingen får du köpa en adapter eller om du har trådlöst hemma så kan du använda dig utav det!
behöver man en ända?
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.