Bara PS3-versionen av Rock Band blir trådlös?
Konstigt då den nyaste 360 uppdateringen bla. innehöll nytt stöd för trådlös gitarr. Men då var det ju iofs GH3 gitarren...
helt och hållet 100% fel... Microsoft släppte nydligen en update till Xbox 360-dashbordet som gav tillgång till de trådlösa gitarrerna till GH3 och Rockband. Så 100% fel där.
Nja, den uppdateringen gällde enbart de gitarrer som släpps till #Guitar Hero III.
Inte så hård nu Nosnos Ge grabben rätt. Han använder ju "100%" två gånger i inlägget, det betyder att han vunnit ;]
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
De trådlösa gitarrerna till Guitar Hero på PS2 fungerade verkligen otroligt dåligt. Jag köpte två stycken men fick lämna tillbaka båda när jag upptäckte hur mycket problem det blev med dem. I ett spel som detta, där det är viktigt med precision och respons, skulle iallafall jag gå på trådburet.
Om det inte kommer något trådlöst till Rock Band så verkar det ju vara nått mellan hamronix och MS. Får guitar hero 3 trådlöst så borde det inte vara så svårt tycker man ju..
Vad man har hört så måste du pröjsa rätt rejält för att få tillgång till tekniken som behövs för trådlöst till Xbox 360. Ingen tredjepartstillverkare, vad jag vet, har släppt något till Xbox 360 som är trådlöst... inte ens Logitech och de borde ju ha rätt bra med pengar...
Om det här nu skulle stämma så kan det ju helt enkelt vara en principsak för Harmonix och EA. Att de markerar att de inte tänker betala en avgift för att Xbox 360 ska få en trådlös gitarr till Rock Band... isf tycker jag det bara är bra... men vi får som sagt se, är ju långt ifrån klart att det här stämmer, enbart ett rykte
De trådlösa gitarrerna till Guitar Hero på PS2 fungerade verkligen otroligt dåligt. Jag köpte två stycken men fick lämna tillbaka båda när jag upptäckte hur mycket problem det blev med dem. I ett spel som detta, där det är viktigt med precision och respons, skulle iallafall jag gå på trådburet.
Hade också problem med mina, fast i mitt fall spelade de av sig själva då och då...