FZ slår nytt besöksrekord
Bra då kanske ni kan fixa så att man kan skriva ett svar i nyheter direkt utan behöva trycka 3 klick samt att scrolla ner hur långt som helst.
Sen kan ni även fixa att när man kollar på galleri skärmdumpar så att man även där slipper scrolla ner en halv sida för att kunna se hela bilden varje gång man byter.
Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.
hah, det funkade! jag hyrde in en korean som körde ipconfig /renew och F5:ade fz.se hela helgen, wiho!
Ni har ca 50.000 unika individer /vecka
Men alla kanske inte gör så:P
Grattis FZ!:up:
Grattis .
Ett lite "men":
KIA Index mäter antalet unika webläsare vilket innebär att jag som surfar in på FZ.se via jobbet och hemmifrån räknas som 2 unika "besökare" trots att jag bara är en person.
Ni har ca 50.000 unika individer /vecka
/Vikitgpetter
Hur många individer vi har per vecka är svårare än så att säga, men visst har du rätt i att det inte är 100 000 unika personer. Sannolikheten att fyra miljoner av Sveriges nio miljoner invånare skulle besöka Aftonbladet.se varje vecka är förhållandevis liten. Men samtidigt är det på det här sättet sajter mäts i Sverige och vi är inte desto mindre stolta över att ha klockat in på sexsiffrigt belopp.
Grattis FZ ni är gosiga :up::heart:
Haa, yeah Men det är väl inte konstigt, sidan är ju så bra!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...