The Sims 2: Tonårsprylar fotat
Nästa paket:
"Sims 2 slut på idéer paketet"
"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org
Problemet är väl inte direkt EA skulle jag säga. Saken är ju att dom har hittat nått där dom tjänar pengar. Skulle nog mera säga PUCKON som fortsätter köpa skiten hela tiden vilket leder till att EA gör ett nytt paket
Sluta köpa så kommer Sims att självdö
Sen kan man ju alltid diskutera om hur det är att släppa tjugielva styckna expansioner på ett spel
Ahh.. Mycket listigt av dom. Men jag är listigare. Jag skulle ha lagt till ett graviditets test i prylpaketet. För att reta de som är mot aborter, så skulle jag lägga till en abortklinik i city.
Mycket listigt inte sant? Storsäljare och utbildande på samma gång!
"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides
Återigen, om det inte faller er i smaken så köp det inte. Uppenbarligen är det folk som tycker om dessa spel, eftersom de säljer som smör. Vill ni beröva dem glädjen bara för att ni ska kunna sitta på era höga "Hata EA"-hästar och titta ner på dem?
Men, kan de bara inte släppa allt i patcher istället? det är ju igentligen löjligt små summor nytt i dessa "expansioner"..
Återigen, om det inte faller er i smaken så köp det inte. Uppenbarligen är det folk som tycker om dessa spel, eftersom de säljer som smör. Vill ni beröva dem glädjen bara för att ni ska kunna sitta på era höga "Hata EA"-hästar och titta ner på dem?
Men, kan de bara inte släppa allt i patcher istället? det är ju igentligen löjligt små summor nytt i dessa "expansioner"..
Varför släppa gratis när dom kan tjäna en liten (stor?) slant på det? Troligen har dom "löjligt små summor" pga. fler köper expansionerna då.
Dock förstår jag inte de som orkar spela the sims 2 fortfarande.