Öppen betatestning av Crysis
finns det nån nyckel kvar ?
har väntat i kö nu i 3 timmar och har fortf inte kommit till att ja kan dra ner klienten.......................................................................
Stackare
Min dator pallar inte, jaja, ska skaffa ny inom ett halvår så jag får väl testa demot då!
Drog ner skiten inatt klockan 01:00 ;P Snacka om buggigt spel
O JAaa jag vet att det är en beta.. men känns som att de kan få svettas om de ska hålla releasedatumet som det ser ut nu Brutala grafikbuggar för i princip de flesta som är inne på servrarna, fysikbuggar, ljudbuggar... Dock så ser det ut att kunna bli helt galet grymt när man kollar på känslan i vapnen o effekterna som är helt galna! Synd att man inte kan dra på med speciellt mkt ögongodis bara Moi Specs: +4400 Dual Core, 2 gig ram, 2 st 7800GT i SLI..
:heart:
AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP
klockan 7 på morgonen skaffade jag mig en nyckel.
då behövde jag bara vänta i 15 min innan clienten började laddas hem.
Men i övrigt så är spelet väldigt buggigt
snacka om buggigt, innan man äns spawnade så va alla texturer gulaktiga o d stod en massa text på dom,
Sen gick d verkligen som skit, 10-15fps i strider ?!
e6600@2.4ghz 2gb ddr2 800mhz, 8800gts@600/900mhz
edit: folk i spelet sa också att det bara är dx9
Ni som klagar massa, pröva forumet för betan som ni fått i fileplanet mailet...Står bl.a om detta "problem" och fler
Där står bl.a om de gulaktiga texturerna med text i. Det är shaders som kompileras de försvinner efter ett litet tag, Själv kör jag det med Q6600 2gb 800 mhz ram och en HD 2600 XT. Kör på High, med 2 alternativ på medium i 1024 och det funkar, enda problemen jag har är att vissa texturer flimrar i lila färger för att sedan försvinna lika snabbt igen.
Men Fileplanet suger b**s Kan inte ni FZ lägga upp beta keys här?
snacka om buggigt, innan man äns spawnade så va alla texturer gulaktiga o d stod en massa text på dom,
Sen gick d verkligen som skit, 10-15fps i strider ?!
e6600@2.4ghz 2gb ddr2 800mhz, 8800gts@600/900mhz
edit: folk i spelet sa också att det bara är dx9
ful-shader-grejerna har de slängt in med flit för att man lättare ska kunna se vad för shaders som för vissa laddas väldigt långsamt eller knappt alls. denna feedback som de sedan får tillbaks från spelarna används för att fixa till prestandabuggar och div optimeringar. är en beta som sagt
och ja, betan går trögt, men det är verkligen ingenting ovanligt när det gäller icke fullt optimerade betor. sen som grädde på moset så är det ett next-gen-spel, det ÄR krävande. kommer man och förväntar sig att det ska flyta som BF2 eller något annat lir så bör man nog ta sig en titt efter ett annat spel att spela sen, iaf om man vill att grafiken ska se über ut
och ja, igen, betan är bara dx9. kommer kanske att köras igång en dx10beta sen men det är inget som är hugget i sten.
Jag hade turen att hitta en nyckel natten till idag, skulle kolla nyheter om cod4 på http://charlieoscardelta.com/ o såg en tråd på forumet.
Nothing is Power without Control
Crysis betan går att ladda ner på http://www.speltorrents.se
Kanske kan vara till hjälp för dom som fick sin nyckel
(Jo du behöver fortfarande en nyckel för att spela)