Tävling - vinn PSP och Uncharted
Det här är verkligen en tävling jag skulle vilja vara med i
Jobbig utslagsfråga, men hoppas iaf på ett Uncharted spel så jag slipper köpa det.
Tänkte beställa det idag, men nu kan jag vänta en vecka eller så och se om jag slipper göra det.
Isf kan jag beställa ett annat spel (RoC:FToD) och således få min jultid räddad.
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
Tänkte bli med i tävlingen, men jag är inte så intresserad i spelet och jag har redan en Psp slim... Så jag låter andra få chansen
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Vore verkligen skoj att ha en sån liten rackare, har aldrig ägt en portabel konsol faktiskt.
Hoppas på ett tröstpris i alla fall. Jag har aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv.
Förutom 25 spänn på skraplott, som jag var tvungen att dela med min lillebror.
Jo, jag med.
Har tamejfan deltagit i över 1000 tävlingar och aldrig vunnit; men man kan ju alltid hoppas haha!
"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"
Sådär, done and done! Lycka till allihopa nu, ska bli kul att se om mitt svar duger den här gången
Hoppas på ett tröstpris i alla fall. Jag har aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv.
Förutom 25 spänn på skraplott, som jag var tvungen att dela med min lillebror.
Jo, jag med.
Har tamejfan deltagit i över 1000 tävlingar och aldrig vunnit; men man kan ju alltid hoppas haha!
ja med