Futuremark startar spelföretag
http://www.fz.se/bilder/arkiv/i/iyxn82s7beaz6wqdmhpf0j94uvot5... O_O
Shit.... dags att köpa ny dator igen...
How can we win when fools can be kings?
Finfint, det kommer säkert vara bra grafik men jag tror inte det kommer vara någon vidare story.
Du känner producenterna, manusförfattarna och regissörerna personligen, eller? De som gör tekniska lösningar för pixelskyffling, kladdar själva texturerna, programmerar AI-algoritmer och utvecklar client/server-lösningar för multiplayer _är oftast inte ensamma_ inom dessa områden, än mindre troligt SAMMA individer i dessa grupperingar? Tjena, finns gott om manusförfattare tillgängliga när Lollywood strejkar.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Finfint, det kommer säkert vara bra grafik men jag tror inte det kommer vara någon vidare story.
I pressreleasen står det följande:
Although the new studio will demonstrate its ability to seamlessly integrate the latest technologies into its engines, its mission is to build world class games that bring new and entertaining game play to gamers.
Borde innebära att de inte bara satsar på grafik.
Hell Tengil, vår befriare!
Hohohohohooooo.
Deras spel som de kommer att göra kommer säkert att kräva mera än Crysis och Assassin's Creed tillsammans
Den tanken slog mig också. Vi får väl se hur pass skalbara deras spel blir.
Skall bli intressant att se vad de har att komma med. Den grafiska kompetensen finns ju, men det är ingen garanti för att det kommer att bli bra spel. Men man får väl hoppas att dem lyckas rekrytera bra folk och kan få ut några riktigt snygga och riktigt bra spel.
Hohohohohooooo.
Deras spel som de kommer att göra kommer säkert att kräva mera än Crysis och Assassin's Creed tillsammans
Ok.
Detta inlägg är lika nödvändigt som ditt.. Det vill säga, nada.
Det är lite svårt att tyda vad det du är du skojar om här och om du verkligen tror att spelet kommer att vara tungt.
Det skulle man kunna tro (att det blir tungt) men glöm inte för vilket ändamål 3D mark skapats. Man har medvetet gjort det krävande för att pressa datorsystem. Optimering som vanliga spel behöver har sannolikt inte varit med under utvecklingprocessen. Det gör nog tvärt emot och slänger på extra effekter, okomprimerade material och polygoner.
Rätta mig någon om jag har fel.
edit: Vantage såg ju toppennice ut
Och som med allt annat nytt skall det bli kul att inte kunna starta det på min dator.