Super Smash Bros. Brawl till Europa först i höst*
Jag säger bara Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Min analys:
Problemet är inte skivor. De räknar med att efterfrågan på Wii kommer öka markant i samband med att spelet släpps. Därför har de flera lanseringsdatum med rätt långt tid efter varandra, för att försöka mätta marknadens behov.
Att ett sånt här spel kan skapa en sån hype, sjukt...
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Tänker bara copypasta det som sa i kotakus nyhet om brawl:
Update: Hey, Europe! Put down your torches and rest your rock throwing arm. Nintendo wants to assure you that no official date has been provided for Super Smash Bros. Brawl in your region, a fact backed up by EGM's Shane Bettenhausen. He writes in his 1UP blog that Reggie gave him no such release date, only that Europe was getting Brawl after us Americans.
http://kotaku.com/360587/europe-doesnt-get-smash-bros-brawl-u...
You are about to recieve the fist of fury! Get my rubber glove...
Sjukt att europa är en sån liten marknad att de inte bryr sig om att få ut spelen här, är väl bara att skylla på tyskarna, fransmännen och spanjackerna för att de inte har vett att lära sig engelska... btw överhypat spel? Fighting med sockersöta karaktärer? :S
I fold.
Tempus fugit.
Det har stått någonstans på smashbros.com att det kommer att släppasbhär efter att de i Amerika fått det men inte när, jag vill stödja bra spel som detta så jag köper det när det kommer ut .
För i helvete, Nintendo. Ni har PENGAR SOM GRÄS.
Sluta snåla med dem så
Verkar som det är stora problem att bränna ut detta spel vad jag läst (något med att spelet ligger på dubbel layer skivor dvd9?)så ni som har chippat ni kanske blir tvungna att köpa det ändå. Så Nintendo kanske har tänkt på det och därför dom vågar släppa det så sent i europa.
Verkar som det är stora problem att bränna ut detta spel vad jag läst (något med att spelet ligger på dubbel layer skivor dvd9?)så ni som har chippat ni kanske blir tvungna att köpa det ändå. Så Nintendo kanske har tänkt på det och därför dom vågar släppa det så sent i europa.
Fungerar utan problem att köra bränd, dock funkar det inte så bra att köra orginal Jap release med Wiikee.
Ingen vidare smart att dra på en release så länge om dom inte vill att folk ska chippa.