Rockstar ber om ursäkt för nya Bully
Mm, håller med om att GRAW2 funkar dåligt!
Rainbow Six Vegas kan också funka halvdant ibland, inte lagg men grafiken uppdateras inte alls och allt är grått förutom gubbarna...
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Håller med föregående talare.
Om det släpps ett buggigt spel till Windows, då är det spelutvecklarna som är dumma i huvudet och värdelösa.
Släpps det ett buggigt spel till Xbox360 så är det MS som är dumma och värdelösa. Sen att Bully är det ENDA spelet som buggar så (för fler än enstaka användare) kan ju inte alls, på något litet konstigt sätt, kanske vara utvecklarnas misstag?
Kort och gott, om det nu var MS fel som gjort en dålig konsoll borde ju de flesta spelen krångla så, är det bara ett spel så är det helt klart spelutvecklarnas fel som inte klarar av att leta efter buggar ordentligt.
Visst att xbox360 sen har haft stora problem med hårdvaruproblem är självklart MS fel, men har inget att göra med att Bully är felkodad lite här och där Går nog att koda spel som får valfri konsoll att hänga och krascha till alla konsoller om man bara vill alternativt inte buggtestar ordentligt.
Ps3 is the shit, folk som lever i nått lalla Xboxland is on the way to a grusome awakening
Och Army of Two går bara i 720p på Ps3 men i 1080p på en 360? Och du kan nog inte ignorera att Ps3'n är den svåraste maskinen att släppa ett spel till. Det är därför Multiformats spel alltid funkar bättre och har mer flyt på en 360 än vad dom har på Ps3.
Inget ont om Ps3, men voicu borde veta bättre än att kasta sten när man sitter i ett glashus. Welcome to your "gruesome" awakening.
I Saints Row gick texten inte att läsa om man inte körde hd-upplösning. Känns inte som om speltester är lika grundliga som de brukade vara..
Alltså det var från tv till tv. Min tv funkade saints row perfekt på medans t.ex Dead Rising inte gick att se knappt. Men sen får man tänka på att utvecklarna sitter och utvecklar spelet på till HD vilket gör att dom glömmer av folk med SD tv. Se på Square Enix som bara kommer göra sina spel i 1080p framöver efter som skaparna inte vill kompromissa utseendet på sina skapelser för folk utan HD-tv. Vilket jag förstår.