Assassin's Creed
Fragzone behöver en 10-skalig betygsskala.
Nej, det är bara meningslöst.
Vår betygsskala är bra som den är. För många betygssteg är bara jobbigt. Tänk på att vi har 6 olika betyg:
http://www.fz.se/betyg
0 till 5 med andra ord. Det räcker.
Hell Tengil, vår befriare!
Har ni inte med halva fz-loggor som betyg också, typ 3.5.
Nej, sedan årsskiftet använder vi inte längre halvbetyg.
Riktigt kul spel, men blir enformigt efter ett tag. Dessutom tycker jag att AI:n och smälta in i folkmassa-saken är under all kritik. Så länge du kör "blend" så upptäcker inte vakterna dig, men om ett fyllo knuffar till dig, eller du tar ett lite snabbare steg inser genast vakterna att du är en lönnmördare. Va?
Dock inte sagt att det är ett riktigt roligt spel med mördande bra grafik, men lite väl enformigt och irriterande ibland.
Barnslig story, enformigt och lätt. Kamerahanteringen är irriterande (nej, jag bryr mig inte om alla "häftiga" dödssekvenser efter att ha sett dem femtielva gånger, nej, jag bryr mig inte ett dyft om vad snorvalparna man räddar har att säga så släpp iväg mig istället för att tvinga mig att lyssna på en allt för lång monolog och sedan stirra i ett antal sekunder på ens belöning, nej jag bryr mig inte ett dyft om de flera minuter långa och enformiga och förutsägbara monologerna Al Mualims offer ska häva ur sig). Att springa och klättra omkring på hustaken var roligt en stund, men det består ju bara av att hålla inne framåtknappen, höger musknapp och mellanslag, sedan sker allt automatiskt, det enda spelaren behöver göra är att peka ut riktningen.
Spelet känns som en dålig "interaktiv actionfilm".