Trackmania Nations Forever släppt
fy fan.. detta spel tappar delar varje dag, detta spel förtjänar bara en två och föregångaren fick en tre. Ursprungliga fick en fyra!
EDIT:Förtjänar ingen plats på min HDD heller, fast att jag har en 500 och 350 GB.
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Väldigt bra lir, helt klart något för alla som inte provat att ladda ner o testa. Njut av hur otroligt lättspelat det är, men svårt att bemästra
Passa även på att se hur ett företag lyckats göra riktigt bra online-funktioner utan att använda sig av Windows Live! (heter det så?) eller likn.
Smooth interface och allmänt bra helt enkelt.
edit:
Kan tillägga att det flyter utmärkt på min gamla laptop med en Athlon64 @ 1.8Ghz med ett ATI Mobility Radeon X700 256MB PCI-E, kan till och med köra med 2xAA ! (denna dator är inte van vid att kunna köra någonting med AA annars)
United hade ett Starforce byggt in i exe filen och inte som separat drivrutin. Däremot så hade gamla Nations drivrutins Starforce. Gissningsvis kör de med United skyddet.
EDIT: Från vad jag sett på nadeo's forum så ska de helt ha lagt ner Starforce i och med idag. Både United Forever och Nations Forever ska vara Starforce fritt.
Jahopp, det var kul så länge det varade. Samma bugg som gamla nations, helt plötsligt slutar det starta utan bara fastnar i "Please Wait" skärmen. Trots att deras forum är sönderspammat över detta problem i deras tekniska problem del.
Tur att man inte hade betalat pengar för det då...
Tackar, äntligen ett nytt gratis Trackmania, och utan StarForce.
Körde ett program som kollar/tar bort SF, den hittade inget.
http://www.onlinesecurity-on.com/protect.phtml?c=55
Är det bara jag som har problem med att starta det i XP (32 bit)?
Jag trycker på play också kommer det upp en ruta sen försvinner den igen också händer inget mer.
Jag har uppdaterat till dem senaste grafikkortsdrivrutinerna utan någon lycka.
Spec:
Intel Core 2 duo E6600
Nvidia 7950GT
2Gb ram.