Trackmania Nations Forever släppt
Haha, starforce är ju kopieringsskydd... Varför skulle de lägga in det när det är gratis, va? Det vill väl snarare nu att det ska spridas så att folk spelar det.
Första Nations var riktigt grymt, så det ska bli med glädje att få testa detta. Har ju ingen aning om vad som är nytt här.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
Haha, starforce är ju kopieringsskydd... Varför skulle de lägga in det när det är gratis, va? Det vill väl snarare nu att det ska spridas så att folk spelar det.
Första Nations var riktigt grymt, så det ska bli med glädje att få testa detta. Har ju ingen aning om vad som är nytt här.
Första Nations hade Starforce...
Du bör nog kolla din burk.
"Protection is lighter in United, without any drivers, since we made first steps necessary to make the software services by ourselves."
Florent Utvecklare hos NADEO
Taget från: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=24&t=13197&st=0&sk=t&...
Verkar som om det ska vara ofarligt. ;D
en fråga ... varför är det så viktigt för vissa att det itne ska ha starforce?
Förmodligen en principsak eller fördomar.
Vissa har fått för sig att datorn exploderar om de installerar något med starforce, det var barnsjukdomar i lanseringen som skapade rykten och de ryktena lever kvar.
Det snackas om att Starforce förbättrats och inte lika kraftfullt längre. Men äldre versioner kunde verkligen ställa till det. Jag har intstallerat åtskilliga Starforce-skyddade spel, två gånger har jag råkat ut för grava bekymmer med att datorn blir instabil. Den andra gången slutade det med att Windows slutade fungera, jag var tvungen att installera om det. Så kritiken har i alla fall varit befogad, även om den kanske inte är det längre.
Om det nu saknar Starforce har det en given plats på min hårddisk, här ska tankas!