Tävling: Battlefield: Bad Company
Hur många vinnare?
Tio, står på både nyhets- och tävlingssida.
Ska det inte vara land istället för stad på tvåan btw, eller är det en luring där? ^-^
Ojdå, fixat nu.
Väntar tills dom har patchat upp tävlingen
???
Det där är våra taggar för att infoga bilderna du ser. Det verkar som att de inte strippats ordentligt, jag får kolla på det.
Världens skönaste spel!
EDIT:
Årets spel för mig - synd man är pank dock - Komplett.se strulade till det ju, så var folk som beställde spelet å fick hem det här om dagen från komplett.se dock så har dom fixat problemet nu (Synd man inte hade pengar då) :/
denna tävlingen kommer ju lagom till födelsedagen med (10 Juli)
EDIT2: Tar bort lite Smilisar
Alltid trevligt med tävlingar, även om det inte är helt enkelt att vinna något
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Har nu testat demot! Det var inte alls så bra som jag trodde.
Var ju massa snack om att man kan ha sönder allt. Då tänkte jag shit va coolt ha sönder allt liksom hus, mark och massor av annat!
När jag testar demot... en besvikelse. Man kan ju inte ha sönder ett skit mer än nå buggiga träd
Kanske inte fick riktiga upplevelsen men nu när jag spelade var det 5vs5...hur kul är det. I BF1942 är det liksom 16vs16 nej, det var visst BF2. Så ahhh kasst
Menmen blir nog ett köp ändå! Hoppas det blir så mycket bättre än demot
grafiken var ju härlig annars!:up:
hejsanhejsanhejsan
jag tycker det är klokt utav dom att hålla det till bara konsol
(i och för sig hade det sålt miljoner till PC)
men samtidigt, hade det funnits till PC med så hade alla köpt det till PC ist, å alla MP Servrarna på konsol hade typ varit nästan tumma.