På gång - Forza, Fifa och fettävling
Veckans arbetsuppgifter låter för min del inte riktigt lika sexiga som ynglingens agenda. Men det finns ett par guldkorn.
- #Fifa 10
@xplejjn har ägnat helgen åt toklirande, recensionen ramlade in för korrekturläsning för en dryg timme sen. Publiceras med stor sannolikhet i eftermiddag.
- Honorarmeck
Frilansarna vill gärna ha betalt. Massa tråkiga Excel-ark att stämma av mot massa andra tråkiga Excel-ark. (Det här är inte ett av guldkornen. Såvida du inte är en av våra frilansare.)
- #Forza 3
Recensionen pubbas 09:01 på torsdag. Ska försöka börja skriva under dagen; jag är rätt klar med vad jag tycker... men tyckandet ska ju utmynna i en siffra och där är jag ännu vilsen.
- Rådda med resor
Tre utlandsprylar ska hinnas med innan månaden är slut. Det ska fixas med flygbiljetter, frågor ska förberedas och en del annat.
- Fet tävling
Jag blir uppspelt bara av att rådda den. Inte missa!
- Tilldela inkomna spel
#Spore Hero och #Teenage Mutant Ninja Turtles: Smash Up ska recenseras. Har just lagt ut dem i vårt artikelschema och inväntar intresseanmälningar.
- Släppa en sågning
Min namne @Tootey antyder just att hans recensionsobjekt kan få smaka på piskan.
Jag tyckte att vi hade ganska tunt på recensionsfronten, åtminstone för att vara i början av oktober. Men en titt i artikelschemat visar att det ser rätt tjockt ut - fjorton tyckanden är på gång.