Blizzards mystiska bild - dag 5
det är inte starcraft eller wow wotlk skulle inte detta vara nå nytt, båda dom vet alla redan om varför skulle dom göra nåt sånt hära bara för wow eller starcraft om dom redan är presenterade!?
antingen är det nåt helt nytt spel eller diablo3 men tror inte att det är om wow eller starcraft....och om det är det kommer jag inte gilla blizzard nå mera för då lurrade dom mig:(:) fick mig att hopaps på diablo3:)
Spela spel är kul ibland.
Varför det ÄR Diablo III:
1. Blizzard skulle aldrig göra något sånt här och göra sina diablofans besvikna. Alla blizzards befintliga titlar är hypade nog.
2. Det lär inte vara ett nytt spel. Ett nytt spel med denna typ av konceptkonst? Bah, fantasibrist?
3. Man hade förstått DIREKT att det var D3 om ögonen hade varit omringade av eld och sot istället för is. Därför förvirrar dom oss lite.
4. Den första "ikonen/runan" som visades var en HEL-runa, kanske kan vara något?
5. Det är INTE Arthas ögon, det finns stora skillnader på bilder på Arthas och ögonen.
Pis änd lööv <3
Det är väl ganska självklart att isbilden handlar om Warcraft.
Hmm... Lägg ner Diablo III (om det är det) och gör Warcraft IV istället
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Hm... oavsett vilket spel det ska vara en teaser för, om nu något spel överhuvudtaget ens... så är ALLA spel från Blizzard välkomna. ^^
Själv tycker jag det verkar lite smålustigt ifall det nu vore så att de kommer presentera DIABLO III imorgon. Men men... får väl se, bara onödigt att spekulera. xD
Varför det ÄR Diablo III:
1. Blizzard skulle aldrig göra något sånt här och göra sina diablofans besvikna. Alla blizzards befintliga titlar är hypade nog.
2. Det lär inte vara ett nytt spel. Ett nytt spel med denna typ av konceptkonst? Bah, fantasibrist?
3. Man hade förstått DIREKT att det var D3 om ögonen hade varit omringade av eld och sot istället för is. Därför förvirrar dom oss lite.
4. Den första "ikonen/runan" som visades var en HEL-runa, kanske kan vara något?
5. Det är INTE Arthas ögon, det finns stora skillnader på bilder på Arthas och ögonen.
Pis änd lööv <3
1.blizzard har gjort såna här teasers förut och då har det inte varit ett spel ..alla minns väl teasern som var och alla trodde det var sc2 sen var det bara ny design på b.net sidan
2. ingen kommentar där
3. dom förvirrar ingen dom har smart pr bara
4. ja och ? är runor från alla deras 3 spel där i
5. spana in bilden på death knighten så är det ganska bra likheter även om du kolla på en protoss
Min Dator Går På StjärnKraft !
Det ser ut som Protossögon det där. kanske rent av är SCII ?