Trailer från Max Payne-filmen
OJOJOJ!!! kommer hem ifrån jobb och ser detta!! fyfan vad gott!! haha blev helt jävla upprymd utavdetta! YES! haha kalla mig fanboy men jag älskar fan Max Payne serien, i min åsikt den bästa singleplayer upplevelsen som någonsin åskådats, MP och Mafia ligger på min topp 1 :>>
FAN VAD COOOOLT.
Mark Wahlberg ser ju ut att vara perfekt i denna rollen. Och shit vilken asbra trailer. KICK ASS helt enkelt..........blev sugen på att installera Max Payne igen nu.8):up:
hmm, efter att ha hört och läst om mark wahlbergs skådespelarinsatser i the happening så är jag verkligen skeptisk =/
Värdelös trailer. Känslan från spelen verkar helt bortblåst vilket är otroligt synd. Hade höga förväntningar på den här rullen men den verkar tyvärr bli en flopp
Vi har nog inte spelat samma spel då.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
hmm, efter att ha hört och läst om mark wahlbergs skådespelarinsatser i the happening så är jag verkligen skeptisk =/
Har sett the happening men den är ju mer typ drama/thriller. Detta lär ju bli en ren actionrulle och om han gör samma insats som i "shooter" kan det bli hur bra som helst tror jag.
Nothing is Power without Control
Ser helt okej ut. Känslan är definitivt där (det snöar och är mörkt åtminstone!).
Något dom verkligen är ute och cyklar med är dock att dom satt Ludacris i rollen som Jim Bravura. Något som enligt mig är helt fantastiskt idiotiskt, eftersom Jim Bravura är en kort, fet, flintskallig italienare.
Jag menar...
Var är likheten?
Idioti.
FAN VAD COOOOLT.
Mark Wahlberg ser ju ut att vara perfekt i denna rollen. Och shit vilken asbra trailer. KICK ASS helt enkelt..........blev sugen på att installera Max Payne igen nu.8):up:
Ja men "The happening" var ju inte menat som en blockbuster precis. Max Payne rollen är då mer som klippt och skuren för Mark Wahlberg.
Å nej, en spel-film som följer och ser ut som spelet! Det har ju Uwe Boll sagt att det inte går att göra?
Hmm följer? Vart då? Detta följer bara lite granna precis som en Uwe Boll film gör också. Här så tar dom personer ifrån spelen och gör om dom. Så man kan nog säga att det är mera Som Resident Evil filmerna, fast mera hårt.
hoppas innerligt att det inte är Uwe Boll som gör filmen!
för er som inte vet vem Uwe Boll så är det han som gjort ett par filmer baserade på spel som tex, BloodRayne, Alone in the Dark (håller nog på med Farcry) - och Alla hanns spel-baserade filmer blir B
så let's hope it's not Uwe Boll!
Alla spelälskare vet vem Uwe boll är..
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
oj, vad chockad jag blev, första trailern av spel som blir film som jag verkligen rös till av.... Denna kan nog bli riktigt bra! Hoppas!
Btw, scenen med pistolen som avfyras med snö på va dö snygg...
Äsch snyggare med hagelbössa.
http://www.imdb.com/title/tt0467197/
varför allt snack om "jag hoppas inte det är owe boll som regisserar?"
Steam: wizzler
Hoppas Ove Boll dör.
Men vad är det för skit jag ser med en gubbe med vingar? Hoppas inte det är typ filmens slutboss eller nått annat mesigt. Annars bra.
Uwe Boll har inget med denna filmen att göra, så varför blanda in honom?
Mila Kunis såg ju att vara klockren som Mona Sax iallafall. Hoppas Max Payne-skaparna har fått mycket att säga om filmen.
FAN VAD COOOOLT.
dofilusåkaffe, shit du fångade ju mina känslor perfekt
Och jag anser att MW var grymt bra i "Four Brothers", "The departed" och i "We own the night"
För att Uwe är gosig. Dock så är inte Max Payne spelet hans stil. Därför skulle det inte funka med han som regissör till denna.
ser fram emot denna
skönt att det inte är Ove Boll då kanske vi får en bra film baserad på ett spel för en gång skull
- jag måste se Hitman sen, har inte sett den än
Värdelös trailer. Känslan från spelen verkar helt bortblåst vilket är otroligt synd. Hade höga förväntningar på den här rullen men den verkar tyvärr bli en flopp
"Vad tycker ni om filmen?
- bra
- bra
- bra
- bra
- bra
- värdelös
- bra
- bra
- bra
..."
I'm a snake, follow me!
Hmm följer? Vart då? Detta följer bara lite granna precis som en Uwe Boll film gör också. Här så tar dom personer ifrån spelen och gör om dom. Så man kan nog säga att det är mera Som Resident Evil filmerna, fast mera hårt.
Ah, du missförstod. Jag menade följer stil och attribut, inte handling i sig.
Satt och funderade på samma sak, eftersom jag direkt kollade upp den på IMDB -- svaret jag kom fram till, är att folk inte direkt kan anklagas för att tänka själva
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
hoppas innerligt att det inte är Uwe Boll som gör filmen!
för er som inte vet vem Uwe Boll så är det han som gjort ett par filmer baserade på spel som tex, BloodRayne, Alone in the Dark (håller nog på med Farcry) - och Alla hanns spel-baserade filmer blir B
så let's hope it's not Uwe Boll!
Det är det inte. Kolla imdb.
Hur som helst... Själv tror jag filmen kan bli ganska bra.