Bildfrossa från Jade Empire
ge mig ? .. det var värdelöst på xbox så förstår inte varför folk blir till sig i brallorna av pc-versionen.
för att "folk" inte delar samma smak kanske? ditt tyckande ifrågan om detta spel är ju ytterst objektivt och inget som delas av alla..
nä? tell me something i don`t know.
Säger bara att jag har svårt att förstå att folk gillar jade empire.
ge mig ? .. det var värdelöst på xbox så förstår inte varför folk blir till sig i brallorna av pc-versionen.
för att "folk" inte delar samma smak kanske? ditt tyckande ifrågan om detta spel är ju ytterst objektivt och inget som delas av alla..
Du får gärna utveckla varför det är så "dåligt".
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Du får gärna utveckla varför det är så "dåligt".
1. Det är som kotor fast så mycket mindre. Mindre val att göra, saker att få, xpsystemet osv.
2. Fighterna blir jäkligt repetiva fort, sen finns det (iaf på xbox) nån attack som man bara behöver göra för att klara hela spelet. så skills man får senare är rätt onödiga.
3. Det är jäkligt kort. Tog slut när vi trodde att det just hade börjat ta fart.
Men får väl nämna nån positiv sak iaf
1. Miljöerna är jäkligt fina.
2. Storyn är hyffsat engagerande.
men allt ovan förstör alldeles för mycket för inlevelsen. Var 05 jag spelade det så har säkert glömt några saker men .
Såg fram emot Xboxversionen för 2 år sedan och ville gärna köra det. Men så tog det slut med tjejen och det var hennes Xbox, heh, så det har inte blivit att man spelat det.
Men nu när det kommer till PC så är det ett givet köp. Har redan betalat för det också så jag väntar bara på dagen då det trillar ner i brevlådan.
Har en PS2pad inkopplad till datorn så man kan spela avkopplat i soffan, vilket är trevligt.
"men av bilderna att döma ser det ut att vara värt väntan" ? Är det någon större skillnad på bilderna jämfört med Xbox-versionen eller? Vad är tanken?
Grafikmässigt så är det väl upphottat.. sen finns det väl lite nya moves. Men annars är det nog samma spel i grund och botten.