Silent Hunter 4 uppdaterat
Tyskar kan inget annat språk än sitt eget..
Till skillnad från till den genomsnittliga moskoviten, jänkaren och fransosen som kan ett brett urval andra språk utöver sitt eget.
Skulle nog säga att tyskar generellt är bättre på språk än dom tidigare nämnda.
Vad är det för övrigt för svårt perverterade personer som vill spela en ww2 ubåtssimulator där man inte är tysk?
Har märkt att spelet är rätt buggigt trots 1.1-patchen. Startade en kampanj och fick i uppdrag att patrullera infarten till Tokyo. I brist på spännade kontakter började jag panga oskyldiga fiskefartyg med däckkanonen. Mitt under allt skjutande börjar japanska flygplan svärma runt mitt huvud, jag dyker och seglar undan. Efter uppdragets slut hoppar militärpolisen på mig och drar mig till finkan. Det var tydligen amerikanska fiskefartyg jag angripit.
Vad de gjorde utanför Japans kust vet jag inte...
Det var tydligen amerikanska fiskefartyg jag angripit.
Låt mig gissa... de var på jakt efter fisk?
Haha, ja, förmodligen. Tyckte bara att det var lite anmärkningvärt att amerikanska fiskefartyg fiskade utanför Japans kust mitt under brinnande krig.
Har märkt att spelet är rätt buggigt trots 1.1-patchen. Startade en kampanj och fick i uppdrag att patrullera infarten till Tokyo. I brist på spännade kontakter började jag panga oskyldiga fiskefartyg med däckkanonen. Mitt under allt skjutande börjar japanska flygplan svärma runt mitt huvud, jag dyker och seglar undan. Efter uppdragets slut hoppar militärpolisen på mig och drar mig till finkan. Det var tydligen amerikanska fiskefartyg jag angripit.
Eftersom USA inte hade samma u-båts krigföring som Tyskland så fick man inte sänka neutrala skepp i fiende vatten. Fiskebåtarna klassas kanske som det vad vet jag!
Någon som vet hur man använder Manual targetsystem?. Länk till guide vore nice!
testa