C&C 3 uppdaterat igen

Robot
Medlem
C&C 3 uppdaterat igen

Sheit pommes frites, här levererar vi färdiga produkter.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Tja man skulle väl kunna se det så, eller som att det är bra att de fixar de problem som finns snabbt.

signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

exakt, antingen gnäller folk om att det inte patchas lika ofta som dom vill, eller så gnäller dom att det patchas för mycket och att spelet inte va färdigt...

själv tycker jag det är bättre att dom patchar för ofta än för lite

Medlem

Ingen som vet om dom har planer på att lägga in murar i multiplayer? skulle varit jäkligt nice

Skrivet av Excerion:

Ingen som vet om dom har planer på att lägga in murar i multiplayer? skulle varit jäkligt nice

lol vadå stor mening att ha murar. Medans du bygger murar rullar jag över dig med mammoth tanks!

signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Excerion:

lol vadå stor mening att ha murar. Medans du bygger murar rullar jag över dig med mammoth tanks!

lol, ja det finns väl ingen stor mening att ha murar om motståndaren väljer att bara bygga mammoth tanks..

men det är ju inte alla som håller sig enformiga med units heller så därför skulle byggbara murrar vara jäkligt bra att kunna bygga.. och så har ju man haft möjligtheten att bygga murar i alla CnC spelen förutom generals..

dem valde väl att inte lägga in murar för dem vill väl ha snabba strider i spelet.. vilket enligt mig INTE är Command and Conquer Style :(:(

aja enough whining, hoppas dem eller nån moddare implantar walls i framtiden:up:

Medlem

Kan man få spelet på svenska? eller är det ngt annat som menas ifall man laddar ner den svenska versionen av patchen ?

laddar man ner 1,02 så behöver man inte uppdatera till 1,01 först stämmer det?

Inaktiv

Äntligen fixar de buggen i serverlistan! Bra att de är snabba med patcher

Medlem

håller med om det med murar, har alltid varit svag för att ha murar för att kunna styra anfallen dit man själv vill ha dem (även om det inte gäller mot scrin)

Medlem

Kanske gör murar som INTE går att rullas över med mammoth lr linande, kanske bara kan skuta sönder dom?

signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Någon som vet hur man får spelet att funka i nätverk?
Samma buggar som i alla andra C&C^^..
Han ser mig men kan inte joina mitt game,
Vi har stängt av alla firewalls och antivirus appz.. men det vägrar fungera endå, suck EA.

1
Skriv svar