Betatesta Call of Duty 4 på Xbox 360
jag fick min att funka nu dock tror jag det är en US key jag fått. Hoppas jag inte blir bannad från XBL nu bara.
Problemet var att det var uppdateringa idag på XBL och en sak funkar fortfarande inte som den ska. Det har med NAT inställningen på XBL.
Kör nätverks testet på er xbox. min NAT hade ändrats till Strict istället för Open. jag fixade det genom att ta bort mina Port Forward inställningar i min router för xboxen. konstigt nog funkade det.
Prova det om betan inte hittar några games.
surt när man väl fått hem de, att det inte går å spela värkar som ms håller på å löser de iaf: http://www.majornelson.com/archive/2007/09/10/reminder-xbox-l...
Varför är det ingen som har fått sin nyckel från Euroskit sidan? J**** I******! :evil:
gå in å fixa en på gamespot annars där får man en på direkten.
Där är det slut. SLUT! :'(
God natt.
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
Varför är det ingen som har fått sin nyckel från Euroskit sidan? J**** I******! :evil:
gå in å fixa en på gamespot annars där får man en på direkten.
Gamespot har slut på tokens för idag. Eurogamer suger apballe.
Kan dem inte ge nån bra sida som FZ tokens istället för värdelösa eurogamer och ännu mer värdelösa gamespot/fp.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Jahapp, har betan o sitter o väntar på att få spela... får bara upp "Waiting for 5 more players."
Allt funkar när man testar nätverket :S
Samma här...
Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD