Far Cry 2 smygfilmat
Är inte speciellt nya klipp, finns ett ännu äldre också, kanske är uppe här redan? Killen säger att AI'n är "Super aggressive" säkert 10 ggr i den..
Länk: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103158.html
Hittade ingen med korrekt AR nu dock..
Just det där med "super aggressive" tycker jag de skulle ändra på lite, bara orealistiskt och dålig AI när de så fort man skjutit ett par skott mot en fiende väller över en från alla håll som målsökande missiler.
Ska dom strunta i en eller? Det vore ju brutalt orealistiskt.
Tycker det verkar ascoolt, grymma strider, riktigt realistiskt, och schysst med frihet. Crysis är ju piss i jämförelse!
Remember when you were young? You shone like the sun
Just det där med "super aggressive" tycker jag de skulle ändra på lite, bara orealistiskt och dålig AI när de så fort man skjutit ett par skott mot en fiende väller över en från alla håll som målsökande missiler.
Ska dom strunta i en eller? Det vore ju brutalt orealistiskt.
Nej, men de kan ju ta en viss tid på sig för att hinna kommunicera och reagera, sen attackera i mindre grupper som samarbetar... och ifall det inte skulle funka för dem backa bakåt och samla backup.
Lite realism helt enkelt.
I orginal-farcry, var ju en hel bana av soldater "locked on target" såfort man blev sedd av en enda fiende... ungefär som de misslyckade stadsvakterna i Oblivion.
tycker det ser bättre ut än crysis
Det kan nog bero på att detta spel kommer ut nästa år (eller senare) och crysis är redan klart.
Verkar ju mycket roligare än Crysis!
Mycket mer frihet, man kan liksom göra vad man vill typ och sen att det inte finns några monster över huvud taget, det är nog det allra bästa!
Är du helt säker på det?
Känns som att man måste köpa en ny dator.. Testade Crysis demot på min dator och det laggade rätt mycket och Far Cry 2 ser typ mycket bättre ut och mer krävande än Crysis
Ser det bättre ut än crysis? Ser ni inte vapnen, animeringen när han tar ut kulan ur handen(!) sen får man ju rent ont i ögonen av denna "dimmiga" bild/skärpa.
?...det är pre alpha plus att någon filmar off screen trodde du att det var hd-upplöst bildskärpa? tycker att det är coolt överhuvudtaget att han tar ut kulan ur handen vilket annat spel har använt sig av det?
I'm the broken one who fixed it.