The Witcher Enhanced Edition

Inaktiv
The Witcher Enhanced Edition

Kan nog bli något, låter oerhört intressant. Har inte hinnit köpt spelet ännu, så väntar med spänning på nya versionen nu.

Inaktiv

Gillade spelet skarp, har inte lirat det på ett bra tag nu men ska nog sätta tänderna i det igen, kul som fean.

Sådär ska en CE-utgåva se ut - novell, karta, guidebok, flera skivor musik och ännu mer, mot vad som brukar kallas "CE" nuförtiden och verkar släppas till varenda spel innehållandes en "Making of" och musik om man har tur. Känns det som.

Sedan vet jag inte om lika många sågade det i fotknölarna - den enda sida jag kan komma på direkt är FZ, tycker mig minnas någon mer också men kan inte peka ut den - annars tror jag att snittrecensionerna är riktigt bra för det.

För övrigt, bra att de inte exkluderar de som redan köpt spelet en del av det nya materialet. Ifall nu den nya dialogen räknas in bland de sakerna.

Medlem

Trevligt trevligt! Har en polare som ska köpa det, blir att tips honom om detta!

signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

ojoj kommer längta rikigt ordentligt till detta

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Sådär ska en CE-utgåva se ut...

Absolut! Riktigt gott + att de inkluderar oss som redan köpt det! mmm... mmm...8)

Medlem

"The Witcher Enhanced Edition hamnar i butik den 16:e maj och för de som redan köpt spelet kommer en nedladdningsbar uppdatering att finnas tillgänglig."

Tur, annars hade jag fan laddat ner denna version. Tänker inte betala för något som dom lata översättarna tog bort när de översatte spelet.

Medlem

annars tror jag att snittrecensionerna är riktigt bra för det.

Zero Punctuation är allt som räknas.;)

Medlem

Lagom mycket extramaterial
Bara det inte kostar tusenlappen för det.

Medlem

Låter gött att dom har reducerat laddningstiderna. Tyckte dom var lite väl långa. Dock har jag fastnat på stället i gruvan när man ska fly från en stor insektsliknande monster...=(

"laddningstiderna har minskats med 80%" ----> behövde inte läsa mer über bra :heart:

signatur
Skrivet av gregari:

Låter gött att dom har reducerat laddningstiderna. Tyckte dom var lite väl långa. Dock har jag fastnat på stället i gruvan när man ska fly från en stor insektsliknande monster...=(

det där är nästan för enkelt. Iofs tog det ett tag innan man fattade vad man skulle göra.

signatur
Skrivet av kabex:

annars tror jag att snittrecensionerna är riktigt bra för det.

Zero Punctuation är allt som räknas.;)

Fantastiskt rolig - såg den aldrig när den kom men humor kan han och det där var nog den video jag sett av honom med bäst skämt.

Men det var uppenbarligen inget RPG han var ute efter utan ett actionspel

Medlem

Kommer helt klart spela om spelet en gång till nu.

Hoppas dom puttsat bort för mycket av det grova språket.
"Your mom suck dwarf c***!" Redan klassiker

Medlem

Har funderat att köpa spelet men nu blir det att vänta tills 16 maj iaf

Medlem

Trevligt. Ångrar nästa jag köpt The Witcher redan då man missat allt extra tjafs. Förutom själva patchen då, och tur det.

Medlem

Intressant. Gillade iaf the witcher det ägde.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

"laddningstiderna har minskats med 80%" ----> behövde inte läsa mer über bra :heart:

ja det räcker då blir det inte lika irriterande att gå in och ut ur ett hus längre...därför jag inte orkade lira spelet mer än i ett par timmar

Medlem

OMG! Hatten av för dom för att det där var vad jag kallar en "Collector's Edition"/Limited Edition/Enchanced Edition! Jävlar vad med grejer man fick med!

Alla som inte har spelet har ingeting att ha som ursäkt för att inte komma detta spel längre.

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Haha, vilka var de "många" som sågade spelet för dess sexism, förutom FZ då?

Däremot såg jag folk som sågade det för ett repetitivt och småtrist stridssystem, med all rätta.

Skrivet av Forcie:

Däremot såg jag folk som sågade det för ett repetitivt och småtrist stridssystem, med all rätta.

Menar dom att de kommer ta bort det lilla romantiska som finns? Isåfall varför ska vi normala människor få lida för religiösa fanatiker (+fanatiska feminister) som inte tål urringningar?!

signatur
Medlem

Nice! Då ska det införskaffas!

Medlem
Skrivet av Forcie:

Till skillnad ifrån alla andra spel där man bara klicka på en fiende eller klickar en gång och låter gubben veva av sig själv?

Medlem
Skrivet av Schtraider:

Till skillnad ifrån alla andra spel där man bara klicka på en fiende eller klickar en gång och låter gubben veva av sig själv?

Jag ser inte "du måste byta stance ibland" eller "klicka gärna när ikonen lyser!" som revolutionerande förändringar av det konceptet, nej.

När får vi ett gediget rollspel med stridssystem a la Die by the Sword eller Mount & Blade? Det sistnämna som är ett indiespel har lyckats bättre med detta än många många kommersiella spel med fet budget.

Medlem

Blir nog ett köp framöver.

Medlem

Vore trevligt med 80% kortare laddningstider just nu när jag spelar.
Förövrigt så ser Enhanced Edition ut at vara en prisvärd utgåva.

Medlem

Trevligt att de vill göra spelet ännu bättre, ska skaffa det när det kommer till rimligt pris...

Medlem

Dom kan det där med uppdateringar polackerna Samma med 2 Worlds, nått annat polskt spelföretag, inga smågrejer de fixar till i spelen utan rejäla förbättringar.. Värt att stödjas.

signatur
Medlem

Haha, tur att jag inte köpte orginalet, då blir det köp utav denna istället

12
Skriv svar