The Witcher Enhanced Edition
Sådär ska en CE-utgåva se ut - novell, karta, guidebok, flera skivor musik och ännu mer, mot vad som brukar kallas "CE" nuförtiden och verkar släppas till varenda spel innehållandes en "Making of" och musik om man har tur. Känns det som.
Sedan vet jag inte om lika många sågade det i fotknölarna - den enda sida jag kan komma på direkt är FZ, tycker mig minnas någon mer också men kan inte peka ut den - annars tror jag att snittrecensionerna är riktigt bra för det.
För övrigt, bra att de inte exkluderar de som redan köpt spelet en del av det nya materialet. Ifall nu den nya dialogen räknas in bland de sakerna.
"The Witcher Enhanced Edition hamnar i butik den 16:e maj och för de som redan köpt spelet kommer en nedladdningsbar uppdatering att finnas tillgänglig."
Tur, annars hade jag fan laddat ner denna version. Tänker inte betala för något som dom lata översättarna tog bort när de översatte spelet.
annars tror jag att snittrecensionerna är riktigt bra för det.
Zero Punctuation är allt som räknas.;)
"laddningstiderna har minskats med 80%" ----> behövde inte läsa mer über bra :heart:
Låter gött att dom har reducerat laddningstiderna. Tyckte dom var lite väl långa. Dock har jag fastnat på stället i gruvan när man ska fly från en stor insektsliknande monster...=(
det där är nästan för enkelt. Iofs tog det ett tag innan man fattade vad man skulle göra.
annars tror jag att snittrecensionerna är riktigt bra för det.
Zero Punctuation är allt som räknas.;)
Fantastiskt rolig - såg den aldrig när den kom men humor kan han och det där var nog den video jag sett av honom med bäst skämt.
Men det var uppenbarligen inget RPG han var ute efter utan ett actionspel
OMG! Hatten av för dom för att det där var vad jag kallar en "Collector's Edition"/Limited Edition/Enchanced Edition! Jävlar vad med grejer man fick med!
Alla som inte har spelet har ingeting att ha som ursäkt för att inte komma detta spel längre.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Haha, vilka var de "många" som sågade spelet för dess sexism, förutom FZ då?
Däremot såg jag folk som sågade det för ett repetitivt och småtrist stridssystem, med all rätta.
Menar dom att de kommer ta bort det lilla romantiska som finns? Isåfall varför ska vi normala människor få lida för religiösa fanatiker (+fanatiska feminister) som inte tål urringningar?!
Haha, vilka var de "många" som sågade spelet för dess sexism, förutom FZ då?
Däremot såg jag folk som sågade det för ett repetitivt och småtrist stridssystem, med all rätta.
Till skillnad ifrån alla andra spel där man bara klicka på en fiende eller klickar en gång och låter gubben veva av sig själv?
Till skillnad ifrån alla andra spel där man bara klicka på en fiende eller klickar en gång och låter gubben veva av sig själv?
Jag ser inte "du måste byta stance ibland" eller "klicka gärna när ikonen lyser!" som revolutionerande förändringar av det konceptet, nej.
När får vi ett gediget rollspel med stridssystem a la Die by the Sword eller Mount & Blade? Det sistnämna som är ett indiespel har lyckats bättre med detta än många många kommersiella spel med fet budget.