FZ Poll: Kommer du att köpa GTA 4?

Medlem

Vadå "Om" det släpps till pc? Det släpps.

Avstängd

Kanske skaffar det tills PC. Det kanske är bra, men jag tror att hypen är överdriven. Med tanke på de tidigare GTA-spelen känns det mer eller mindre omöjligt att det blir så fruktansvärt bra.

Medlem

ARGH jag sitter fortfarande och tvekar om jag ska köpa det alls, och isåfall, nu till 360 eller vänta tills man har köpt en PS3 i höst... eller vänta till PCversion... SVÅRT VAL

Medlem

Jag har det redan! :DD

-_- ytterligare ett spel där polisen är dum i huvuidet och där ingen bryr sig när man dödat sin 350:e snubbbe :S om jag tog död på så många människor skulle jag antigen vara en gud i banditernas ögon eller en naturkatastrof i polisernas.

signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Självklart! Redan bokat spelet från Webhallen till x360!

Saknar alternativet
Ja, och jag kommer köpa en Xbox360/PS3 bara för att kunna spela det!

Medlem

Hade planerat att köpa det imorgon. Men kom på att jag hellre köper en Nikon D40. GTA4 får helt enkelt vänta.

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Avstängd

Förbokat till 360, hämtar det på game imorrn.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Kommer nog köpa PS3-GTA 4 bundle när jag får råd. Jag har en 360, men varför betala för att spela online när jag kan få det GRATIS på PS3?

Ger inte utvecklarna av EVE online ut gratis expansion packs? De andra har nog lite att lära sig av dom...

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

-_- ytterligare ett spel där polisen är dum i huvuidet och där ingen bryr sig när man dödat sin 350:e snubbbe :S om jag tog död på så många människor skulle jag antigen vara en gud i banditernas ögon eller en naturkatastrof i polisernas.

Hade du föredragit att när du mördade ditt 350:e offer skulle militären rycka in och jaga dig konstant genom hela spelet tills din hjärna friteras av ilska och du begår självmord av frustration?

Medlem

Får se om man köpert, känner ingen som helst hyper över spelet, inte riktigt någon diffrence från tidigare GTA känns det som.

1,2,3 var skojj sen blev det tjötigt ^^

Medlem

Jodå lär bli ett bra spel, förbokat till xboxen för jag gillar den handkontrollern bättre än ps3an Har dock aldrig gillat storyn i gta spelen men bara spelsättet att glida runt och döda folk gör det ju värt det

Medlem

varför finns det inget : inte nu alternativ?

jag kommer i alla fall vänta och se, är inte så intresserad

signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Humma:

Kommer nog köpa PS3-GTA 4 bundle när jag får råd. Jag har en 360, men varför betala för att spela online när jag kan få det GRATIS på PS3?

Ger inte utvecklarna av EVE online ut gratis expansion packs? De andra har nog lite att lära sig av dom...

Låter lite konstigt att du köper en helt ny konsol för 4000 kr bara för att kunna lira online gratis. Det ger dig rätt många år Live.

Medlem
Skrivet av Humma:

Humma du skulle gjort som jag...Förbeställd den på game för nån månad sen och fått 12 månaders live på köpet :D:D + 500 ms points.
Så är det när man är smart

Medlem

Kolla in Gametrailers.com's vide recension http://www.gametrailers.com/player/33327.html

helt sjukt, 9.8 fick det.

signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Yep, 360, förbeställde dock en vecka för sent och missade erbjudanted med MS-Points.

Medlem

om man ändå haft en ps3/xbox360 ...... meeen, jag vill ha en ny laptop...

Inaktiv

jävla fucking kuk japan!
jag vill till stockholm!!

va i en stor elektronik butik idag o frågade när dom börjar sälja Gta4 i japan, dom hade ingen aning ..

släpps tydligen mycket senare här, då det censureras extra mycket (folk har inte pengar på sig t ex, så man kan inte råna dom o så) och översätts ..

hoppas ni har kul med ert jävla spel!! ..
:'(

edit:
går o köpa online på playasia, xbox versionen släpps 29e, ps3 versioen 2a Maj .. va fan
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bp-77-1-49-en-15-%22Grand...

Inaktiv

Ja jag ska nog köpa det om det kommer till PC

Inaktiv

vadå "om det släpps" ?!?!?!
det kommer till PC right?

btw, såg att xbox360versionen hade slaktat grafiken lite =/

signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Va först väldigt skeptisk till detta spel men efter man såg recensionen på GT så blev man mer sugen.
Ska åka och boka det idag på Ebgames.
Byta in 3 spel och få spelet och 100:- över. Bara att köpa 3 billiga beg spel som dom har.

Just ja blir till 360

Medlem

Väntar på PC-versionen *håller tummarna*

Tänker inte köpa en RRoD-maskin eller PayStation 3 bara för GTA IV.

Medlem
Skrivet av Philip:

RRoD masin? Det heter faktiskt xbox 360.. Fast du kanske menar nåt annat

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Philip:

Dom flesta Xbox 360-ägare vet vad jag pratar om. Red Ring of Death (Wikipedia)

Medlem

Jag var hundra på att inte köpa GTA4, men sedan såg jag lite testar. å herrejösses, alla älskar det, så jag kunnde inte låta bli :/
så om Posten inte klantar sig så har jag det imorn

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Givet köp ju.

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

jag kommer noooooooog inte vara på media markt ikväll!!!!

it's a given some Ron Burgendy hade sagt

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Philip:

Dom flesta Xbox 360-ägare vet vad jag pratar om. Red Ring of Death (Wikipedia)

Man ska frukta dvd spelaren mer än RRoD, det var dvd spelaren som paja för mig, annars flöt allt annat bra. Men de nya 360n kommer med mycket mer kvalite i sina spelare och en extra kylare i den så RRoD chansen blir mycket mindre. Att dom inte gjorde så från början.

signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Skriv svar