FZ Poll: Kommer du att köpa GTA 4?
Alla som har en 360 eller Ps3 borde verkligen köpa spelet, jag tippar på att de kommer bli årets spel, med spel som Alan Wake, Killzone 2, Recistanse 2 LBP tätt bakom sej hoppas verkligen att de släpps på Pc oxå så verkligen alla kan ta del av spelet ...
Våran lokala spelbutik fick bara in två special edition till vardera konsoll så jag hade turen o fick en av dem till 360 så blir väl att man plockar upp det i natt då de har nattöppet
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G915 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Meh, halvtaskiga alternativ man kan välja på då...
Svarade ja, till 360, för att det lutar mer åt att jag ska köpa det.
Hade dock varit glad om de hade lagt till ett ''Kanske'' alternativ, då jag antagligen är den enda som inte är sönderhypad av det
Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.
Snarare Deceniets bästa spel, Do Believe The Hype !
----------
IGN: 10
IGN UK: 10
ComputerAndVideoGames: 9.5/10
GamesRadar: 10
EuroGamer: 10
TeamXbox: 10
1UP: 10 (A+)
GameRevolver: 10
Gametrailers: 9.8
PowerUnlimited: 100
OXM UK: 10
OPM UK: 10
Xbox 360 World: 98%
OXM US : 9.5
PSM France: 20/20
PlayStation World Magazine: 10/10
Playstation World UK: 10/10
OPM AUS: 10/10
EGM: 98% (A+ A+ A)
Empire: 5/5
FHM UK: 5/5
Daily Mail: 5/5
Zoo: 5/5
Förbokat på Webhallen sedan augusti förra året. Skickades imorse <3
Till 360. Naturligtvis, då det är den enda av de två konsolerna som det släpps på som jag äger.
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Stackars dem ointresserade, missar ett av världens genom tidernas bästa spel.
Eh, om någon är intresserad av att spela rollspel, strategispel, golfspel, pusselspel eller vad som helst utom fria actionspel, så är det rätt solklart att de inte skulle tycka det är tidernas bästa spel.
Eller tror du att någon som tycker GTA3 är riktigt trist skulle gilla GTA4?
Blir att lira på Playstation 3... mycket för att min 360 är paj just nu och jag inte orkat skicka den till Tyskland ännu ^^ Sen så har ju de flesta polarna PS3 så är ju kul att kunna lira med dem också... Ska till och med vara så nördig att jag går på midnattssläppet på webhallen
Hade jag haft ps3 så skulle jag skaffa det omedelbums, men tyvärr så får jag vänta till oktober då det släpps till PC.
Vem har sagt att det släpps till PC i oktober? Eller till PC överhuvudtaget.
Har bokat det till Playstation 3!
Mys att man har hela veckan ledigt, på riktigt. (och ja, köpa till 360. Eller ja, redan köpt. Betalt alla mina kopior av spelet redan, ska bara hämtas.)
Att fråga detta på en gaminghemsida är som att fråga på en mathemsida om Pannkakor är goda! XD
Hur tänker du då? Alla gillar inte pannkakor, särskillt inte på mathemsidor..
Mys att man har hela veckan ledigt, på riktigt. (och ja, köpa till 360. Eller ja, redan köpt. Betalt alla mina kopior av spelet redan, ska bara hämtas.)
Att fråga detta på en gaminghemsida är som att fråga på en mathemsida om Pannkakor är goda! XD
Hur tänker du då? Alla gillar inte pannkakor, särskillt inte på mathemsidor..
Han kanske menar, smaken är som baken.