Film - NFS: Undercover
Cops n robbers=kul i Midtown madness 2, men så hade dom en KORREKT formad stad oxo.
Något som Nfs "banracing städer" (utan kvarter och korsningar, och atlantbreda vägar) inte ser ut att matcha alls.
Njae!
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Men vad är det här för skit! fantasi foster till polisbilar, polisbilarna ska ju vara riktiga bilar fast med sirener på som i de äldre NFS spelen. angående fysiken så tycker jag att jag åtminstone skymtar några buklor i bilarna.
Det är ju riktiga bilar, är ju nyare modellen av Crown victoria police cruiser.
Lägg till bil fysiken från Gta IV så skulle det här va skitkul.. Eller från Forza 2.. Och sen skademodellen från Burnout Paradise hehe..
angående fysiken så tycker jag att jag åtminstone skymtar några buklor i bilarna.
inte samma sak.
Som folk redan sagt, det ser inte alls ut som att det här kommer bli nåt bra. hade liten förhoppning på att dom skulle lyckas vända hur serien utvecklats. men nu är det allt i botten igen, inga förväntningar.
Är dom där bilarna gjorda av plast eller? Noll fysik.
NFS är NFS... vill man ha simulator så får man kolla på t.ex. Simbins spel. ;P
Som sagt urusel fysik. Med det menas inte att det ska vara som att köra på riktigt utan allting ser så jävla oäkta och fake ut vad ex, hur bilen tar svängarna krascher med mera. Fysiken är det viktigaste för att ge ett bilspel bra känsla, något som saknas totalt här.
För att du ska fatta så säger jag också ex: om man kör på en grusväg ska det kännas som att man kör på en grusväg och inte en asfaltsväg - behöver inte kännas realistiskt för det.
Är dom där bilarna gjorda av plast eller? Noll fysik.
NFS är NFS... vill man ha simulator så får man kolla på t.ex. Simbins spel. ;P
Som sagt urusel fysik. Med det menas inte att det ska vara som att köra på riktigt utan allting ser så jävla oäkta och fake ut vad ex, hur bilen tar svängarna krascher med mera. Fysiken är det viktigaste för att ge ett bilspel bra känsla, något som saknas totalt här.
För att du ska fatta så säger jag också ex: om man kör på en grusväg ska det kännas som att man kör på en grusväg och inte en asfaltsväg - behöver inte kännas realistiskt för det.
Precis så upplever jag det också.
Jag vill inte ha en simulator, men jag vill att det ska kännas som att köra bil ändå...
NFS är inget verklighetstroget simulator spel, och ska inte heller vara det. Då får man nog leta efter nåt annat.
kör glädje då? tror du verkligen att alla vill ha en sim bara för att dom klagar på fysiken?
grafikmässigt ser det snyggt ut - men ser förbaskat tråkigt ut.