Lost, är Lost eller ikke?

Medlem

de sista avsnitten var riktigt bra, snacka om cliff-hanger(s). vad jag aldrig förstått är varför de envisas med att visa de två sista avsnitten samma kväll, i usa alltså.

signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Kanon bra. Såg precis de senaste två avsnitten precis efter varandra. Hur bra som helst, hur ska man klara sig en sommar utan Lost nu då...

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Läste att vi får vänta till januari tills nästa säsong börjar vilket suger.

signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Jösses. Det verkar dessvärre stämma. Det verkar inte vara något vidare bra drag dock.

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

De borde lära sig av japansk drama och hålla sig mellan 9 till 12 avsnitt!

Inaktiv

slutade kolla på det i säsong två, det var bara fillers rätt genom

är irriterande att dom hittar på konstiga saker dom aldrig tänker förklara.

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

har bestämt mig för att vänta tills alla avsnitt är ute, kanske ser dom sen, slipper man vänta och undra.
Har ändå fullt upp med annat, så det det är ingen brådis

signatur

thank you, come again

Inaktiv

jag kan hålla med om att serien kändes urmjölkad ett tag men nu när serien har fått fart igen finns det ingen bättre serie..... bortsett från entourage och heroes.

Och allt gnäll om background stories kan ni sluta med. Det är tack vare dem som man får en större insikt om personerna på ön och dessa flashbacks kan vara viktigt för handlingen.

Manusförfattarna är enligt mig genier.

Medlem

men man är ointreserad av folket vad som hänt osv.. det är vad det är för kul med ön som är kul!

(jag HATAR drama så in i helvete må allt drama döö)

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av pimpim:

jag kan hålla med om att serien kändes urmjölkad ett tag men nu när serien har fått fart igen finns det ingen bättre serie..... bortsett från entourage och heroes.

Och allt gnäll om background stories kan ni sluta med. Det är tack vare dem som man får en större insikt om personerna på ön och dessa flashbacks kan vara viktigt för handlingen.

Manusförfattarna är enligt mig genier.

i agree, sen är serien inte för alla tydligen

jag började också bli less i början av säsong 2 men jag fortsatte ändå att kolla och det blev bättre men visst fanns det riktigt kassa avsnitt också.

12
Skriv svar