Nintendo-advokat ska ha besökt Genki efter Switch 2-replikan

Robot
Nintendo-advokat ska ha besökt Genki efter Switch 2-replikan

Men kan inget göra eftersom inga avtal har skrivits, säger tillbehörstillverkaren.

#nintendo, #switch-2

Medlem

Inga avtal skrivna - inga avtal skrivs.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Om Nintendo kunnat, så hade dom raderat allas minne som varit på CES, Men In Black-style.

Medlem

Den ser förmodligen likadan ut. Men jag tycker det är trist. Varje nu generation vill man ju se nått nytt. Att få typ en likadan med lite bättre innehåll är rätt ju ganska trist

Medlem
Skrivet av Ralf:

Den ser förmodligen likadan ut. Men jag tycker det är trist. Varje nu generation vill man ju se nått nytt. Att få typ en likadan med lite bättre innehåll är rätt ju ganska trist

Den strategin gick ju sådär för Nintendo när de ville vara lite innovativa med uppföljaren till Wii Wii U är även den bakåtkompatibel med Wii.

If it works, dont fix it.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Ja så är det väl. Men jag som obetydlig gamer vill ju så nått nytt och häftigt 😂

Medlem
Skrivet av Ralf:

Håller verkligen med till fullo här så fruktansvärt tråkigt att sitta med nåt som man redan suttit vid! Finns absolut noll glädje i att unboxa en så grej och känslan av att nåt är nytt försvinner totalt.

Skrivet av Aletheides:

Den strategin gick ju sådär för Nintendo när de ville vara lite innovativa med uppföljaren till Wii Wii U är även den bakåtkompatibel med Wii.

Ett av dom större problemen med wii u va ju marknadsföringen, föräldrar förstod inte redigt att det va en ny konsol då namnet va så snarlikt. Sen får du inte glömma att wii u mer eller mindre la grunderna för den succen som nu är switch.

Medlem

Avtal eller inte. Man visar inte upp en professionell sida för marknadens aktörer genom att exponera ett annat företags produkt, utan deras tillåtelse. 🤷

1
Skriv svar