Alan Wake 2-tävlingen avgjord – vi har en vinnare!
Grattis! Undrar hur FZ fick tag på exemplaret?
Vill vi veta? Egentligen?
ojoj! Inte ofta man vinner! Kul!
Grattis! Inget dåligt pris heller 🙂
Stort grattis till den fina vinsten. Mest avis på att du får lira DLC expansionerna, speciellt det nysläppta The Lake House som verkar spooky. Fan vad jag ångrar att jag inte köpte Deluxe Upgrade när det var på rea i slutet av september. 35% rea på hela season pass upgrade. Inväntar nästa rea..
_________
EDiT::::::
Varför i helvete ställde jag inte upp i tävlingen kan man ju nu undra ... Måste varit bakom flötet ... Perkele..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||