Alan Wake 2-tävlingen avgjord – vi har en vinnare!

Robot
Alan Wake 2-tävlingen avgjord – vi har en vinnare!

Som vinner spelet till PS5 – signerat av Sam Lake!

#alan-wake-2, #tävling

Medlem

Stort grattis!

Medlem

Grattis! (avundsjuk)

Grattis!

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grattis! Undrar hur FZ fick tag på exemplaret?

Medlem

Grattis till vinnaren! Kul att ha Sam Lakes autograf där hemma. Fantastiskt spel också, svårslagen stämning.

Medlem

Grattis! En väldigt fin och åtråvärd trofe till samlingen!

Medlem

Gratttis

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Grattis!

Så enormt bra spel!

Geeks Gaming
Skrivet av necrolock:

Grattis! Undrar hur FZ fick tag på exemplaret?

Vill vi veta? Egentligen?

Medlem

Stort grattis!

Medlem

ojoj! Inte ofta man vinner! Kul!

Medlem
Skrivet av Zensu:

ojoj! Inte ofta man vinner! Kul!

Grattis! Inget dåligt pris heller 🙂

Medlem
Medlem

Stort grattis till den fina vinsten. Mest avis på att du får lira DLC expansionerna, speciellt det nysläppta The Lake House som verkar spooky. Fan vad jag ångrar att jag inte köpte Deluxe Upgrade när det var på rea i slutet av september. 35% rea på hela season pass upgrade. Inväntar nästa rea..
_________
EDiT::::::

Varför i helvete ställde jag inte upp i tävlingen kan man ju nu undra ... Måste varit bakom flötet ... Perkele..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

Grattis! Mycket nöje!

Medlem

Rejält avundsjuk. Stort grattis!

It's not a lake, it's an ocean

Grattis!

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Grattis!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

1
Skriv svar